Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@11:23:09 GMT

دو امتیاز حیاتی را از دست دادیم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۰۹۴۰

دو امتیاز حیاتی را از دست دادیم

یکی از مسئولان باشگاه نساجی اعتقاد دارد که مسئولان باید قضاوت بازی آنها با تراکتور را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش برنا؛ مجتبی ابراهیمی، مدیر رسانه ای تیم نساجی در خصوص عملکرد داوری در دیدار این تیم با تراکتور گفت: من از فدراسیون و سازمان لیگ و ناظران بازی می خواهم که صحنه گل تراکتور به ما را دوباره بررسی کنند چون واقعا آن گل آفساید بود و کارشناسان نیز گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دو امتیازی را از دست دادیم که واقعا برایمان مهم و حیاتی بود. درضمن روی بایرامی هم یک پنالتی اتفاق افتاد که آن صحنه هم ندید گرفته شد.

او ادامه داد: باشگاه ما واقعا برای جامعه داوری احترام قائل است اما ما متضرر شدیم، باشگاه نیز فعلا در این باره هیچ بیانیه ای صادر نکرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تراکتور تبریز نساجی قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار در پیچ خطرناک جاده شمال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با فرصتی که پرسپولیس در بازی با سپاهان از دست داد، همچنان باید منتظر امتیاز دادن رقیب سنتی باشد اما به نظر می‌رسد ۵ بازی پایانی سرخ‌ها حداقل روی کاغذ دشوارتر از حریف خود باشد.
اولین بازی از آخرین مقطع ۵ هفته‌ای فصل از عصر امروز برای پرسپولیس شروع می‌شود و اوسمار که در مقطع دوم نتوانست به پنج برد متوالی و صددرصد امتیازها دست یابد، حالا باید به کسب تمام امتیازهای ممکن از دیدارهای پیش رو فکر کند و امیدوار باشد.
بازی با نساجی در قائمشهر برای پرسپولیس احتمالاً دشوارترین بازی ممکن در پنج هفته پایانی فصل خواهد بود. تیم ساکت الهامی در سه بازی اخیر نه گل خورده، نه بازنده بوده بلکه تراکتور و ذوب‌آهن را شکست داده و از سپاهان امتیاز گرفته است. آنها طی سه بازی اخیر با اتکا به حضور دروازه‌بان برزیلی‌شان و البته تغییراتی که الهامی انجام داده، تا حدودی از قعر جدول فاصله گرفته‌اند اما برای خروج قطعی از جمع فانوس به دست‌ها احتیاج دارند تا با شکست پرسپولیس گام بزرگی برای رسیدن به هدف خود بردارند.
پرسپولیس برای این بازی امید عالیشاه را در اختیار نخواهد داشت اما با بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر و بدون داشتن مصدوم در اردوی این تیم دست اوسمار برای چیدن ترکیب دلخواهش باز خواهد بود. در سوی مقابل نساجی سیداحسان حسینی مدافع سابق پرسپولیس را در اختیار ندارد و شاید محمود قائدرحمتی هم به این بازی نرسد. نساجی هم مثل پرسپولیس دو مصدوم قدیمی دارد و علیرضا رضایی و آریا برزگر نمی‌توانند این تیم را همراهی کنند.
به نظر می‌رسد جو بازی امروز برای پرسپولیس ملتهب و سنگین باشد چراکه برخلاف بسیاری از شهرها در شمال پرسپولیس هوادار چندانی نخواهد داشت و کار برای اندک تماشاگران این تیم دشوار است. در عین حال سابقه حضور ساکت الهامی در استقلال هم انگیزه‌ای شخصی برای او به وجود خواهد آورد تا جلوی رقابت پرسپولیس با آبی‌ها را بگیرد و به قهرمانی تیم سابقش کمک کند.
پرسپولیس در پنج بازی اخیر نتایج فوق‌العاده‌ای مقابل نساجی به دست آورده و به لحاظ آماری کاملاً سرتر از حریف بوده ضمن اینکه اگر حریفش اجازه ارائه فوتبال دلخواه اوسمار را بدهد، پیروزی سرخ‌ها در قائمشهر شدنی است اما سرمربی نساجی احتمالاً تیمش را طوری به زمین می‌فرستد که برای امتیاز گرفتن از پرسپولیس بهترین ورژن خود را به زمین بیاورند و همه‌جوره کار را برای میهمان دشوار کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903438

دیگر خبرها

  • اوسمار در پیچ خطرناک جاده شمال
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم