Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@04:47:27 GMT

تحقیق درباره تخلفات مالی ترامپ به دخترش هم رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۱۰۵۹

با گسترش ابعاد تحقیقات درباره تخلفات مالی « دونالد ترامپ »، دریافت حق مشاوره چند میلیون دلاری دختر وی نیز تحت بررسی قرار می‌گیرد.

چند فرد آگاه به دو پرونده تحت بررسی دادستانی ایالت نیویورک به روزنامه «نیویورک تایمز» گفتند، «ایوانکا ترامپ» دختر و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸، مبلغ ۲۶ میلیون دلار دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این افراد، ترامپ درآمد مشمول مالیات خود را از طریق پرداخت این حق مشاوره‌های غیرمعمول کاهش داده است. ایوانکا ترامپ در حالی این مبالغ هنگفت را تحت پوشش یک شرکت دیگر دریافت کرد که هم‌زمان، از مقامات اجرایی سازمان ترامپ بود.

«آلن گارتن» مشاور ارشد سازمان ترامپ در بیانیه‌ای، این تحقیقات را با هدف لطمه به اعتبار آن توصیف کرده و اتهامات مطرح شده را رد کرد.

ایوانکا ترامپ نیز در پیامی توییتری نوشت: «تحقیقات دموکرات‌های نیویورک صد درصد انگیزه سیاسی، تبلیغاتی و متخاصمانه دارند. آن‌ها خوب می‌دانند که هیچ چیز در اینجا وجود ندارد و به هیچ نفع مالیاتی در کار نیست. این سیاست‌مداران فقط گستاخ هستند».

در حال حاضر دو پرونده جرایم کیفری و مدنی علیه ترامپ در نیویورک در جریان است. پرونده کیفری مربوط به پرداخت حق‌السکوت به دو هنرپیشه زن فیلم‌های مستهجن است تا از رابطه غیراخلاقی با او حرفی نزنند.

پرونده جرایم مدنی ترامپ در این ایالت نیز پس از افشاگری‌های «مایکل کوهن» وکیل سابق ترامپ درباره تخلفات مالیاتی او شکل گرفته است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا رئیس جمهور آمریکا نیویورک نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند

 
به گزارش تابناک،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

 منبع: میزان

دیگر خبرها

  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • (ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی