Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا اعلام کرد سوال کردن از ستاره آرژانتینی درباره مهاجم فرانسوی در آن شرایط یک نوع بی احترامی بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، بارسلونا شنبه در هفته دهم لالیگا به مصاف اتلتیکومادرید می‌رود. رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی گفت: می‌دانیم بازی سختی برابر تیم خیلی جنگنده‌ای داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئن هستیم می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. هر دو تیم بازیکنان مهمی را در اختیار ندارند.  

لیونل مسی زمانی که به بارسلونا برگشت در فرودگاه عصبانی شد و در واکنش به صحبت‌های عموی آنتوان گریزمان گفت که خسته شدم از این که عامل همه مشکلات در باشگاه من هستم! سرمربی هلندی در این رابطه اظهار کرد: می‌توانم درک کنم که مسی عصبانی شده باشد. پس از یک سفر طولانی درباره گریزمان پرسیدن یک نوع بی احترامی است. به نظر می‌رسد می‌خواهند تلاش کنند جنجال به وجود آورند اما من در میان بازیکنان، تمرینات و در کمپ هستم و هرگز رابطه بدی میان این دو مهاجم ندیده‌ام. 

سرمربی بارسلونا که از سوال در مورد احتمال جدایی مسی عصبانی شد، گفت: لئو هنوز یک سال قرارداد دارد. به نظرم باید در اینجا به فوتبال خود ادامه دهد اما من کسی نیستم که راضی‌اش کنم. کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. باید از مسی دفاع کنم چون پس از ۱۵ ساعت سفر یک ساعت کنترلت می‌کنند و سپس با تعداد زیادی رسانه روبرو می‌شوید که پرسش‌های زیادی مطرح می‌کنند. کاری که او برای باشگاه کرده باورنکردنی است. او مهمترین شخص است که باید در رابطه با آینده‌اش تصمیم گیری کند. 

کومان درباره اهمیت کسب سه امتیاز در واندا متروپولیتانو اظهار کرد: بازی به خاطر نحوه تفکرمان مهم است و همچنین سه امتیازی که دارد. در مسیر خوبی قرار داریم. اگر بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم اعتماد به نفس تیم افزایش پیدا می‌کند. یکی از ویژگی‌های برتر اتلتیکو این است که می‌داند چگونه به شکل متفاوتی بازی کند و خود را با تیم حریف وفق می دهد. دیگو پابلو سیمئونه کار بزرگی کرده است. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رونالد کومان ليونل مسی تیم فوتبال بارسلونا آنتوان گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی خیرونا ۴ - بارسلونا ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • ببینید | خلاصه بازی خیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • ترزیچ: امروز بردیم چرا اخراجم می‌کنید!