Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@12:47:34 GMT

شکایت خانواده‌های کرمانی از معلم خصوصی شیطان صفت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۱۱۴۴

شکایت خانواده‌های کرمانی از معلم خصوصی شیطان صفت

رویداد۲۴ سرهنگ امین یادگارنژاد رئیس پلیس فتا کرمان گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی با ایجاد تبلیغ تدریس خصوصی در اینستاگرام اقدام به ایجاد مزاحمت و اخاذی کرده که این موضوع باعث سلب آسایش وی شده‌ است ،لذا با توجه به حساسیت موضوع ، پرونده به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه خود گفت مدتی پیش با فردی در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به بهانه تدریس خصوصی برای فرزندش آشنا که این ارتباط تقاضای دریافت مشخصات کامل به بهانه های مختلف تعدادی عکس کرده که پس از ارسال شروع به ایجاد مزاحمت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدریس خصوصی بهانه ای برای ایجاد مزاحمت اینترنتی

وی ادامه داد: پس از تکمیل و اخذ اظهارات شاکی و با توجه به حساسیت موضوع، عامل ایجاد مزاحمت و اخاذی با پیگیری کارشناسان پلیس فتا و پی‌جویی‌های فنی و پلیسی انجام‌ شده شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ یادگار نژاد بیان داشت : متهم پس از انجام بازجویی‌های فنی و ارائه مستندات ضمن اعتراف به جرم خود ،انگیزه اش را کسب منافع مالی عنوان کرد.

وی بر اساس ماده 16 قانون جرائم رایانه ای عنوان کرد: هرکس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی، فیلم یا صوت یا تصویر دیگری را تغییر دهد یا تحریف کند و آن را منتشر یا با علم به تغییر یا تحریف منتشر کند، به نحوی که عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس از نود و یک روز تا 2 سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تجاوز به ۳ زن تهرانی توسط مرد شیطان صفت + جزییات

این مقام مسئول در توصیه به کاربران هشدار داد: در نگهداری عکس‌ها و اطلاعات محرمانه خود و فرزندانتان نهایت دقت را داشته باشید، اطلاعات شخصی خود را رمزگذاری کرده و به هیچ وجه از انتشار دادن هر گونه اطلاعات شخصی و خانوادگی خود را در شبکه‌های اجتماعی خودداری نمایید و در فضای مجازی به هیچ کسی اعتماد نکنید.

رئیس پلیس فتا کرمان خاطر نشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند ؛ شماره تماس ۲۴۶۰۳ ۲۱۸ ۰۳۴ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

منبع: رکنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث پلیس فتا ویروس کرونا در ایران ایجاد مزاحمت پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در ۷ محور خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرائی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

زهرا یقطین امروز، ۸ اردیبهشت در اولین جلسه استانی «خانواده و جوانی جمعیت» سال ۱۴۰۳ با اشاره به اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر اعطای جایزه به برترین‌ها اعم از افراد و دستگاه‌ها برای نیل به اهداف قانون، اظهار کرد: ستاد ملی جمعیت مکلف است به منظور اهدای سالانه جایزه ملی جوانی جمعیت نسبت به تدوین شاخص‌های ارزیابی و سنجش به تفکیک بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرائی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اقدام کرده و بر اساس گزارش ارائه شده از نهادهای ذیربط مبنی بر اثر بخشی بر رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه مخاطب نسبت به اعطای جایزه ملی اقدام کند.

وی از جمله اهداف اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت را ایجاد تغییر ملموس در رویدادهای حیاتی جمعیتی شامل ازدواج، موالید، طلاق و مرگ و میر در راستای رویکرد جوانی جمعیت، معرفی و ارتقای حداکثری شناخت آحاد مردم و مسئولان از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برشمرد.

یقطین افزود: از اهداف دیگر این طرح فراهم‌سازی شرایط برای گردهمایی و تبادل اندیشه بین صاحب‌نظران حوزه خانواده و جمعیت، ایجاد انگیزه و شوق آفرینش‌گری فرهنگی و هنری در خصوص ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، ایجاد روحیه کار جمعی و زمینه‌سازی ظهور استعدادهای علمی، فرهنگی و هنری، ایجاد انگیزه و شوق تلاش در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی کشور و فرهنگ‌سازی در فضای عمومی و نظام بهداشتی کشور است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با اشاره به امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی، بیان کرد: مهلت ثبت‌نام تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir ، در این رویداد شرکت کنند و یا با دبیرخانه استانی به شماره ۳۲۱۲۶۷۹۴ و ۳۲۱۲۶۷۹۵ تماس بگیرند. 

وی اظهار امیدواری کرد: همان‌گونه که در سال گذشته کمیته استانی رویداد استان فارس در برگزاری اولین رویداد توسط ستاد ملی جمعیت شایسته تقدیر شناخته شد، در فرایند برگزاری دومین رویداد نیز همچنان افراد و مجموعه‌های شاخص در سامانه ثبت‌نام و به دبیرخانه معرفی شوند تا از چهره‌های تأثیرگذار در حوزه جوانی جمعیت در استان به نحو شایسته تقدیر شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد