Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان امروز در نشست خبری مجازی به مناسبت هفته بسیج بیان کرد: این کالا‌ها شامل پنج هزار بسته اقلام بهداشتی و ۲ هزار بسته معیشتی است که بین محرومان و نیازمندان در هفته پیش‌رو توزیع خواهد شد.

او آموزش همگانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح محله‌ها و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کاشان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان افزود: برنامه‌های امسال هفته بسیج به علت شیوع بیماری کووید- ۱۹ با شعار «بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرینی» با محوریت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خدمت‌رسانی به مردم در راستای شکستن زنجیره شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی شده است.

او اضافه کرد: برنامه هر پایگاه بسیج یک خدمت با تشکیل ۶۳ قرارگاه جهادی و خدمت‌رسانی که از ۱۳ آبان‌ماه آغاز شده بود، در هفته بسیج با همکاری همه دستگاه‌ها، کانون‌های فرهنگی، موسسه‌های خیریه و مردم نهاد وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

اکبری همچنین تشریح کرد: رونمایی از کتاب، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، گفتگو‌های فرهنگی مجازی، اجرای گشت‌های رضویون در سطح محله‌ها، قدردانی از پزشکان و پرستاران، صدور کارت ایثار برای رزمندگان دوران دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت و صبحگاه به صورت مجازی در قالب نرم‌افزار شاد و برگزاری رزمایش و یادواره مجازی شهید بسیجی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کاشان است.

مردم کاشان افزون بر یک هزار و ۷۰۰ شهید تقدیم انقلاب کردند که ۸۸۰ نفر از آن‌ها بسیجی بودند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته بسیج توزیع بسته معیشتی نیازمندان کاشانی ویروس کرونا هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار