Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد محسنی روز جمعه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: بازسازی شبکه‌های توزیع برق به صورت سراسری و در قالب یک مانور عملیاتی ۲ روزه در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان، شهربابک، انار، زرند، نوق انجام میشود.

وی تصریح کرد: از این به بعد پنجشنبه و جمعه آخر هر ماه، نسبت به بازسازی شبکه‌های توزیع برق در سراسر کشور از جمله شمال استان کرمان اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان اظهار داشت: این مانور در جهت سیاست‌های ابلاغی شرکت توانیر با رویکرد تحول دیجیتال در نظام نگهداشت و تعمیرات و با محوریت مدیریت دارایی‌های فیزیکی برای اولین بار در سطح کشور اجرا خواهد شد.

وی با بیان این که در این مانور عملیاتی دو روزه، بیش از۲۰۰ کیلومتر شبکه توزیع برق در شمال استان اصلاح و بازسازی شد، تاکید کرد: دراین مانور سراسری تعمیرات شبکه‌های فرسوده توزیع برق شمال استان، بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای تخصصی در قالب ۵۴ اکیپ عملیاتی حضور داشتند.

محسنی گفت: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بهبود و ارتقای شاخص‌های عملکردی طرح سیما، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، کاهش تعداد و زمان خاموشی ناخواسته، کاهش انرژی تامین نشده، کاهش تلفات شبکه و متعادل شدن بار شبکه، بهبود رضایت مشترکان و همچنین ارتقای آمادگی اکیپ‌های عملیاتی در مواجه با بحران‌های احتمالی بخشی از اهداف است.

وی ادامه داد: همچنین هم افزایی و تقویت گروه‌های درون و برون سازمانی، شناسایی نقاط قابل بهبود، استاندارد سازی شبکه و رفع مشکلات فیدرهای پر عارضه، رفع کانون خطر و ایمن سازی شبکه، استانداردسازی آرایش شبکه‌های توزیع، اصلاح جانمایی تجهیزات شبکه و اصلاح سیستم ارتینگ شبکه را از دیگر اهداف این مانور دانست.

معاون بهره برداری  شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تاکید کرد: شبکه‌های برق بصورت دوره‌ای بازدید می‌شوند، اما در فواصل بازدید ممکن است خرابی و مشکلی در شبکه‌ها پیش بیاید و از همشهری‌ها و هم استانی‌ها درخواست داریم مشکلات و خرابی‌های شبکه مانند  پارگی سیم،  شکستگی تیر، باز بودن درب تابلو و غیره را از طریق اپلیکیشن برق من و یا ۱۲۱ به ما اطلاع دهند تا همکاران برای رسیدگی و اصلاح آن اقدام کنند.

در این مانور با شعار تلاش صادقانه، خدمت بی منت در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه به صورت سراسری هم زمان با سراسر کشور، بیش از ۴۸ اصله پایه تیر فرسوده تعویض، ۴۳۰ متر شاخه زنی درختان در شبکه، ۳۳۰عدد کاور و ۶۰ عدد کنسول، ۷۰۹ مورد تعویض مقره، ۷۰۰متر ریگلاژ شبکه و ئیگر موارد انجام شده است.

برچسب‌ها شركت توزيع نيروی برق کرمان شمال انرژی برق کرمان پروندهٔ خبری افتتاح طرح‌های آب و برق در کرمان و یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت توزيع نيروی برق کرمان شمال انرژی برق کرمان شركت توزيع نيروی برق کرمان شمال انرژی برق کرمان اخبار کنکور شمال استان توزیع برق شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور

معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی کم باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو در کرمان در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

وی افزود: در بحث تقسیمات کشوری، موضوع تاسیس چندین استان جدید در کشور در دولت در حال نهایی شدن است، که این موضوع هم در مورد تهران و هم در مورد کرمان و احتمالا در مورد سیستان و بلوچستان صورت خواهد گرفت.

حسینی در مورد تاسیس استان کرمان جنوبی با توجه به قول رییس جمهور در سال ١٤٠١ در جمع مردم جیرفت نیز اظهار داشت: موضوع تاسیس استان کرمان جنوبی از نظر دولت نهایی شده است و قرار شد لایحه آن با موضوع تقسیم استان‌ تهران با هم به مجلس ارائه شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: موضوع تاسیس استان‌های جدید در دستور کار دولت است که بزودی بصورت یکجا اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: لایحه تاسیس استان‌های جدید در کرمان و تهران بزودی و در آینده‌ای نزدیک به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌گردد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • مانور بمب‌افکن‌های روسی نزدیک مرز آمریکا ! | تصاویر
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر