Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فولاد و استقلال از هفته دوم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16:40 در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد که  این دیدار به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

در این دیدار شاگردان فکری از حریف پیش افتادند اما فولاد با زدن 2 گل به بازی برگشت و 3 امتیاز بازی را از آن خود کرد تا اولین باخت استقلال در اهواز رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه فولاد 4 امتیازی شد.

داور:محمدحسین زاهدی فر

کمک‌ها: فرهاد مروجی و جلیل شعرانی 

کارت زرد: نادر غبیشاوی(مربی) فرشاد احمدزاده،موسی کولیبالی ،محمد درخشان مهر و محمد آبشک از فولاد،  سعید عزیزیان(مربی) عارف غلامی و حسین مرادمند(استقلال)

کارت قرمز: حسین کعبی(مربی فولاد)

گل: ووریا غفوری(62 پنالتی) برای استقلال، فرشاد احمدزاده(73) و لوسیانو پریرا (90 پنالتی) برای فولاد

ترکیب فولاد خوزستان: محسن فروزان، مهران درخشان مهر، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، صابر حردانی( 74 فرزاد جعفری)، محمد آبشک، زبیر نیک نفس(2+90 احمد عبدالله زاده)، آیاندا پاتوسی( 74 ساسان انصاری)، محمد قاسمی نژاد( 2+90 سید محمد میری)، فرشاد احمدزاده(5+90 سینا شعبانی) و لوسیانو پریرا

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، وریا غفوری، هرویه میلیچ(5+90 بابک مرادی)، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، فرشید باقری، آرش رضاوند(69 دانشگر)، فرشید اسماعیلی( 5+90 متین کریم‌زاده)، مهدی قایدی و ارسلان مطهری( 88 شیخ دیاباته)

سرمربی: محمود فکری

دقیقه 2

حرکت دیدنی احمدزاده پاتوسی را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه وی را حسین حسینی در اختیار گرفت.

دقیقه 16

ارسال پاتوسی با خروج اشتباه حسینی با دفع مطهری خطر را از روی دروازه استقلال دور کرد.

دقیقه 19

ضد حمله خطرناک استقلال قائدی را در موقعیت قرار داد اما ضربه این بازیکن یک کرنر نصیب آبی پوشان کرد.

دقیقه 20

ارسال خطرناک روی دروازه فولاد را مرادمند به شکلی خطرناک روانه دروازه فولاد کرد اما مدافعان این تیم توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند.

دقیقه 33

پاس در عرض حردانی را حسینی با کف دست دور کرد تا فرصت فولاد از دست برود.

دقیقه 35

ضربه از راه دور صالح حردانی از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه 40

ضربه از راه دور نیک نفس از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

نیمه دوم:

دقیقه 52

ضربه خطرناک فرشاد احمدزاده با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

دقیقه 62

خطای پنالتی روی مهدی قائدی را ووریا غفوری تبدیل به گل کرد تا آبی پوشان از حریف خود پیش بیفتند.

دقیقه 73

ارسال پاتوسی روی دروازه استقلال با ضربه سر احمدزاده گل تساوی فولاد مقابل استقلال را رقم زد.

دقیقه 80

ضربه محکم ووریا غفوری را محسن فروزان در اختیار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فولاد خوزستان فولاد ورزشی فولاد و استقلال نکونام و فکری لیگ بیستم هفته دوم لیگ برتر فرشاد احمدزاده دروازه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا با نتیجه ۴ بر ۲ والنسیا را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا؛ دیدار تیم‌های بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دوشنبه در ورزشگاه نیوکمپ با قضاوت ریکاردو دی بورگس برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر ۲ بارسلونا به پایان رسید.

در حالی که بارسلونا با هشتمین گل فصل فرمین لوپز که در دقیقه ۲۲ روی سانتر زیبای رافینیا به ثمر رسیده بود از والنسیا پیش افتاده بود، تراشتگن تنها ۵ دقیقه بعد با یک اشتباه مهلک در هنگام اقدام برای دریبل هوگو دورو باعث گل تساوی خفاش‌ها شد.

بازگشت سفیدپوشان مستایا زمانی تکمیل شد که رونالد آرائوخو به حریف پنالتی تقدیم کرد و از روی نقطه پنالتی پپلو در دقیقه ۳۸ گل دوم والنسیا را به ثمر رساند. در دقایق پایانی نیمه اول گیورگی مامارداشویلی دروازه‌بان والنسیا روی محاسبات خود در خروج از دروازه اشتباه کرد و با اشتباهی واضح و خطای هند اخراج شد تا امید بارسا برای بازگشت به این دیدار حفظ شود.

بارسلونا خیلی زود در نیمه دوم در دقیقه ۴۹ به بازی برگشت، روبرت لواندوفسکی موفق شد روی ارسال ایلکای گوندوگان با ضربه سر گل مساوی آبی‌اناری‌ها را به ثمر رساند، مدافعین والنسیا اعتقاد به آفساید داشتند که درنهایت گل مهاجم لهستانی پذیرفته شد. کامبک بارسلونا در دقیقه ۸۲ کامل شد، بازهم لواندوفسکی موفق شد با ضربه سر روی دخالت خوب رونالد آرائوخو دروازه والنسیا را باز کند و هواداران این تیم به کسب عنوان نایب قهرمانی امیدوار شوند.

این پایان کار نبود و رابرت لواندوفسکی موفق شد در دقیقه ۳+۹۰ گل چهارم بارسلونا را به ثمر برساند و نمایش درخشان خود را با ثبت هت‌تریک در این دیدار حساس کامل کند. با این نتیجه تیم فوتبال بارسلونا ۷۳ امتیازی شد و با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به خیرونا به رتبه دوم صعود کرد. در مقابل والنسیا با ۴۷ امتیاز در رتبه هشتم ایستاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گلر استقلال محبوب ماند
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی