Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:04:25 GMT

اصناف تالش ۶۲۰ بار بازرسی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۱۶۹۹

اصناف تالش ۶۲۰ بار بازرسی شدند

علیرضا یوسفی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در سطح بازار تاکید کرد و گفت: طی ۶۲۰ بار بازرسی از اصناف از اول شهریور ماه امسال تاکنون، ۲ واحد صنفی نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شده است.

وی افزود: بازرسی ها به صورت مستمر ادامه دارد و بازرسان متشکل از عوامل فرمانداری، کارشناسان بهداشت و محیط و اداره صنعت معدن تجارت در راستای ارتقای سطح بهداشت، با واحدهای متخلف برخورد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی گفت: تاکنون دستورالعمل تعطیلی بازار تالش اعلام نشده و در صورت اعلام تعطیلی از روز شنبه، به مردم و صاحبان مشاغل اعلام خواهد شد و تمام تلاش خود را جهت رعایت بهداشت و مبارزه با کرونا به کار خواهیم گرفت.
                 
او افزود: در صورت اعمال محدویت های جدید از اول آذر، نظارت برای آن دسته از مشاغل که فعالیت دارند ادامه خواهد داشت و برخورد با اصناف متخلف، در مرحله اول به صورت تذکر و اخطار کتبی و در صورت تکرار تخلف، جریمه نقدی و پلمب خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف تالش ادامه داد: بیش از ۹ هزار واحد تجاری در این شهرستان فعال است و به ۷۰۰ واحد تجاری فاقد پروانه کسب، اخطار دریافت پروانه داده ایم و در صورت بی توجهی، پلمب خواهند شد.

شیوع بیماری کرونا بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار مقابله با آن، رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک در بیرون از خانه، ضدعفونی معابر و پرهیز از حضور در اجتماعات است.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف تالش بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف تالش بهداشت و سلامت کرونا ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت اصناف تالش بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان

 ایرج حسن‌پور گفت: با برنامه‌ریزی حوزهٔ بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان، طی روز‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه، گشت مشترک نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی اداره کل صمت، نمایندگان مرکز بهداشت زاهدان، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها از واحد‌های صنفی شب زی (رستوران، غذای آماده، فست‌فود و...) در زاهدان انجام شد.

وی افزود: در بازدید‌های انجام شده برای ۱۰ واحد صنفی پرونده با تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، فروش کالا‌های تاریخ مصرف گذشته تشکیل شد.

مدیرکل صمت استان خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس