Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی از سوت داورها علیه تیمش کلافه است.

رحمان رضایی در نشست خبری پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت:

روز اصفهان را به مردم خوب اصفهان تبریک می‌گویم در هر جای ایران و دنیا که هستند. درباره بازی باید بگویم که داستان جالبی داریم. هفته اول 2 امتیاز از ما گرفته شد و این هفته هم ما واقعا آمده بودیم برای 3 امتیاز و برد بازی ولی متاسفانه شوک عجیبی به تیم وارد شد و بازیکن ما بدون اینکه فشاری به فوروارد ماشین‌سازی وارد کند اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 امتیاز در دو بازی از ما گرفته و باز هم داستان قبلی تکرار شد. این موضوع را به عهده کارشناسان می‌سپارم ولی هیچ چیزی به ما برنمی‌گردد.

وی ادامه داد:

فکر می‌کنم در این ایام کرونا و عدم حضور تماشاگران در مسابقات، قهرمان واقعی لیگ برتر داوران هستند. باید بدانیم که فوتبال بازی می‌کنیم و تنیس  و والیبال نیست، برخوردها و خطاها تعریف شده‌اند و این طور نیست که هر کس چیزی از خودش در بیاورد. در صحنه اخراج بازیکن ما، بدون اینکه نیرویی به مهاجم ماشین‌سازی وارد شود داور خطا می‌گیرد و به بازیکن ما کارت قرمز نشان می‌دهد، نمی‌دانیم کدام مرجع باید رسیدگی کند. در هفته اول که در دقیقه 96 آن اتفاق افتاد و داور برای فولاد پنالتی گرفت، هیچ محرومیتی برای داور آن بازی اعلام نشد و این هم از بازی امروز.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن عنوان کرد:

اگر تند صحبت کنیم بحث محرومیت را مطرح و صحبت از عدم حضور در بازی‌های بعد می‌کنند. این مسائل را به کجا باید بگوییم؟ سازمان لیگ، فدراسیون، مسئول برگزاری و ناظر بازی؛ به چه کسی باید بگوییم؟ فاصله داور وسط تا صحنه خطا خیلی زیاد بود، کمک‌داور که نزدیک بود، هیچ چیزی اعلام نکرد ولی داور وسط قاطعانه خطا اعلام و بازیکن ما را اخراج می‌کند. حداقل باید هماهنگی خیلی جزیی بین داوران باشد. چطور ممکن است که داور سوت بزند ولی با کمک‌داور هیچ مشورتی نکند؟ نمی‌دانیم این مسائل را به چه حسابی بگذاریم. متاسفانه امروز 2 امتیاز دیگر ما پرید ولی حق به حق‌دار رسید و جنگیدیم. به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم، با تمام وجود 95 دقیقه جنگیدند و دویدند و به تساوی رسیدیم. قانع به این تساوی نیستم. مسابقه امروز بازی‌ای بود که باید 3 امتیاز را با تمام قدرت می‌گرفتیم.

رضایی در پاسخ به این سوال که ذوب‌آهن در گلزنی مشکل دارد؟ گفت:

در بازی قبل 2 گل زدیم و در این بازی هم با وجود اینکه 10 نفره بودیم، گل زدیم و فکر می‌کنم هیچ مشکلی در خط حمله نداریم. خوشبختانه تیم ما تیمی است که همه بازیکنان‌مان هر وقت به موقعیت خوبی برسند می‌توانند گل بزنند و هیچ نگرانی از این بابت نداریم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکن ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها

لیورپول با تساوی برابر وستهم دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد.

به گزارش ایسنا، لیورپول در بازی‌های آغازیم هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم