Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:01:06 GMT

رضایی: داوران قهرمانان لیگ برتر شده‌اند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۱۸۱۶

رضایی: داوران قهرمانان لیگ برتر شده‌اند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در کنفرانس خبری پس از تساوی مقابل ماشین سازی از عملکرد حمید حاج ملک و عدم هماهنگی او با کمک‌هایش انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان دیدار تیمش برابر ماشین سازی که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت بار دیگر ضمن تبریک روز اصفهان حرف هایش را با خنده کنایه آمیزی آغاز کرد و گفت: داستان جالبی داریم واقعا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی هفته قبل از ما گرفته شد و 2 امتیاز را از دست دادیم. این بازی برای گرفتن سه امتیاز به زمین وارد شده بودیم ولی شوک عجیبی به ما وارد شد.


او سپس با اشاره به اخراج دقیقه یک وحید محمدزاده ادامه داد: بازیکن ما بدون اینکه هیچ فشاری را با دستش به بازیکن تیم حریف وارد کند، از زمین اخراج می شود. دیگر گفتنش هم فایده ندارد. دو امتیاز امروز و دو امتیاز بازی قبل. 4 امتیاز در دو بازی از ما گرفته شد. باز هم داستان قبلی تکرار شد و اگر اشتباهاتشان را هم بپذیرند، چیزی برای ما جبران نمی شود.


رضایی با انتقاد ادامه داد: در این ایام کرونا و عدم حضور تماشاگران، فکر می کنم قهرمان واقعی لیگ برتر داوران شده اند. شما خودتان را صحنه را ببینید. این فوتبال است؛ والیبال و تنیس نیست. بالاخره برخورد هست و اینطور نیست که کسی از خودش چیزی در بیاورد. قوانین مشخص است. هیچ نیرویی وارد نشده و کارت قرمز داده شده است. واقعا نمی دانیم به چه مرجعی اعتراض کنیم. آن از هفته قبل و این هم از بازی امروز.


بازیکن سابق تیم ملی سپس با اشاره به اینکه اگر تند حرف بزند، محرومش می‌‎کنند، عنوان کرد: اگر الان تند حرف بزنم، محرومم می‎‌کنند. ولی این چیزها را باید به چه کسی گفت؟! چه فایده ای دارد؟ داور کنار هیچ چیزی را اعلام نمی کند. فاصله داور با صحنه اخراج زیاد بود و در شرایطی که داور کنار چیزی نگفته بود، قاطعانه آمد و بازیکن ما را اخراج کرد. حداقل یک هماهنگی جزئی باید بین داوران باشد. بازی قبل همین اتفاق افتاد در دقیقه 96 و این بازی در دقیقه یک این اتفاق افتاد. چطور می شود داوران مشورت نکنند. نمی دانم چرا با ذوب آهن این کار را می کنند.


رحمان رضایی بخش بعدی حرف هایش را به عملکرد فنی تیمش اختصاص داد و افزود: واقعا حق به حق دار رسید. تبریک می گویم به بازیکنانم که مردانه جنگیدند و با تمام وجود 95 دقیقه دویدند و بازی رابه تساوی کشاندند. این بازی البته ما باید سه امتیاز را با قدرت می گرفتم.

رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد قریشی مدافع ذوب آهن پس از شکست برابر استقلال و در جمع خبرنگاران گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در روزی که حقمان باخت نبود، شکست خوردیم. به تیم استقلال تبریک می‌گویم. ولی من افتخار می‌کنم که در چنین تیمی بازی می‌کنم.

او ادامه داد: تا دقیقه 90 برابر صدرنشین لیگ و تیمی که برای قهرمانی تلاش می‌کند، واقعا شجاعانه بازی کردیم. هر کاری که توانستیم انجام دهیم ولی برد و باخت در بازی هست و به استقلال تبریک می‌گویم.

مدافع ذوب آهن اضافه کرد: من فقط می‌خواهم درباره یک مورد صحبت کنم و جز این درخصوص چیز دیگری حرف نمی‌زنم. دقیقه 75 بازی، آقای کوپال ناظمی با چه توجیهی می‌خواهند بگویند که چرا روزبه چشمی را اخراج نکردند؟ روی چه حسابی؟

وی با اشاره به خطای روزبه چشمی گفت: صد در صد کارت زرد دوم داشت. من واقعا نمی‌دانم. واضح‌ترین صحنه‌ای که می‌تواند اتفاق بیفتد. همه چیز واضح بود، می‌توانست در دقیقه 75 روزبه را اخراج کند. بازی یک بر یک بود و ما چند ضدحمله زده بودیم و قطعا می‌توانستیم برنده بازی باشیم. داور این کار را نکرد و متأسفانه بازی را باختیم.

قریشی همچنین درخصوص درگیری میان حامدی‌فر و رضایی نیز توضیح داد: ما داخل رختکن بودیم ولی فیلم آن موجود است. اگر کمیته انضباطی بخواهد کاری انجام دهد، سند آن وجود دارد. این درگیری به بازی رفت بازمی‌گردد که در جریان مسابقه یک سری اتفاقات رخ داده بود.

دیگر خبرها

  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • خشم لیورپول سر تاتنهام آوار شد؛ نوشدارو!
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد