Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز زاهدی فر فراتر از ستاره عمل کرد و به او تبریک می‌گویم.

به گزارش برنا؛ 

مهدی هاشمی نسب در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: باید از بازیکنان تیممان تشکر کنم که مردانه جنگیدند  چون آنها می‌دانستند از  این بازی چه می‌خواهیم. از دقیقه اول، بازی را در اختیار داشتیم و خوشحالم مقابل استقلال بازی می‌کردیم  اما همه دیدند در طول 90 دقیقه بازی در اختیار داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فولاد تاکید کرد: در طول 90 دقیقه بازی در اختیار ما بود، روی یک صحنه گل خوردیم که به بحث داوری‌اش کاری ندارم. بعد از گل مساوی استقلال برای حفظ نتیجه تغییر سیستم داد و با 5 مدافع بازی کرد. تمام دقایق بازی در اختیار ما بود، استقلال مدعی اول قهرمانی است و می‌دانستیم بازی سختی است ولی چیزی که از آنها در ذهن ما بود از آب در نیامد. به هواداران فولاد تبریک می‌گویم و امیدوارم به این شرای ادامه بدهیم.

هاشمی نسب در خصوص عملکرد زاهدی فرد گفت: قبل از بازی هم گفتم که وظیفه ما نباید صحبت در مورد داوری انجام شود ولی او فراتر از ستاره بود چون با بیانیه‌هایی که منتشر شده بود و نمی‌دانم از جانب چه کسی این کار صورت گرفت فشار زیادی را تحمل می‌کرد اما به وی تبریک می‌گویم.

مربی فولاد در خصوص وضعیت سینا مریدی خاطرنشان کرد: سینا مریدی در لیست ما هست ولی هنور به شرایط خوب نرسیده است. امروز 7 بازیکنمان را در اختیار نداشتیم که 3 کرونایی و 4 مصدوم بودند. اگر آنها برگردند قطعا به شرایط خوبی خواهیم رسید.

وی در خصوص حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که از این بهتر باشیم، ما نماینده 80 میلیون ایرانی باشیم و تلاشمان را بیشتر کنیم تا به هدفمان برسیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فولاد هاشمی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری

آفتاب‌‌نیوز :

محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذ‌های ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه ۶ قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!