Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی فولاد از قضاوت محمدحسین زاهدی فر تشکر کرد.

مهدی هاشمی نسب در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: 

باید از بازیکنان تیممان تشکر کنم که مردانه جنگیدند چون آنها می‌دانستند از  این بازی چه می‌خواهیم. از دقیقه اول، بازی را در اختیار داشتیم و خوشحالم مقابل استقلال بازی می‌کردیم  اما همه دیدند در طول 90 دقیقه بازی در اختیار داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فولاد تاکید کرد:

در طول 90 دقیقه بازی در اختیار ما بود، روی یک صحنه گل خوردیم که به بحث داوری‌اش کاری ندارم. بعد از گل مساوی استقلال برای حفظ نتیجه تغییر سیستم داد و با 5 مدافع بازی کرد. تمام دقایق بازی در اختیار ما بود، استقلال مدعی اول قهرمانی است و می‌دانستیم بازی سختی است ولی چیزی که از آنها در ذهن ما بود از آب در نیامد. به هواداران فولاد تبریک می‌گویم و امیدوارم به این شرای ادامه بدهیم.

هاشمی نسب در خصوص عملکرد زاهدی فرد گفت:

قبل از بازی هم گفتم که وظیفه ما نباید صحبت در مورد داوری انجام شود ولی او فراتر از ستاره بود چون با بیانیه‌هایی که منتشر شده بود و نمی‌دانم از جانب چه کسی این کار صورت گرفت فشار زیادی را تحمل می‌کرد اما به وی تبریک می‌گویم.

مربی فولاد در خصوص وضعیت سینا مریدی خاطرنشان کرد:

سینا مریدی در لیست ما هست ولی هنور به شرایط خوب نرسیده است. امروز 7 بازیکنمان را در اختیار نداشتیم که 3 کرونایی و 4 مصدوم بودند. اگر آنها برگردند قطعا به شرایط خوبی خواهیم رسید.

وی در خصوص حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد:

تمام تلاشمان را می‌کنیم که از این بهتر باشیم، ما نماینده 80 میلیون ایرانی باشیم و تلاشمان را بیشتر کنیم تا به هدفمان برسیم.

 

همچنین بخوانید:

فولاد 2-1 استقلال / اولین شکست فکری در روز کامبک فولادی ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی در اختیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)