Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@07:12:04 GMT

ورودی مازندران از گیلان بامداد شنبه بسته می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۱۹۷۱

خرداد: محمد آزاد عصر امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که این اقدام برابر دستورالعمل قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونای مازندران صورت می گیرد و از ساعت ۲۴ امشب تمامی خودروهای دارای پلاک غیربومی از این مسیر به مازندران ممنوع است.
وی گفت : از زمان اجرای این محدودیت تنها خودرو های دارای پلاک بومی رامسر ، تنکابن و عباس آباد می توانند از مسیروهای ورودی رامسر وارد مازندران شوند و خودورها با پلاک رامسر برای خروج به سمت گیلان و خودروهای شهرستان " رودسر " استان گیلان برای ورود به رامسر باید دارای مجوز فرمانداری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار رامسر افزود : از ساعت ۲۴ امشب تنها خودروهای دارای پلاک استان گیلان می توانند از خروجی شهرستان رامسر به استان گیلان بروند.
 وی تاکید کرد : این تصمیم که دستورالعمل اجرایی مصوبه ستاد ملی کرونا است ، با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرایی می شود و تمامی نیروهای راهور و پلیس راه مستقر در ورودی های شهرستان رامسر با جدیت نسبت به اجرایی این مصوبه اقدام خواهند کرد.
نماینده عالی دولت در رامسر با اشاره به شرایط نارنجی این شهرستان ، به مردم هشدار هشدار داد که ضمن رعایت پروتکل های بهداشت از تردد غیر ضروری در سطح شهر هم از بامداد شنبه به صورت جدی خودداری کنند تا وضعیت این شهرستان از وضعیت نارنجی به قرمز تبدیل نشود.
آزاد همچنین از مردم خواست با ماموران انتظامی و راهور برای اجرای هر چه بهتر این مصوبه همکاری کنند.
طرح جامع اعمال محدودیت ها برای کنترل کرونا با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور اجرا می شود.
این تصمیم‌ در جلسه روز شنبه، ۲۴ آبان ماه در ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شد و بر اساس آن سطوح هشدار در سه مرحله نارنجی، زرد و قرمز تقسیم‌بندی شد 
این طرح قرار است فعلا به مدت دو هفته اجرایی شود و پس از آن با بررسی نتایج کسب شده در صورت نیاز تمدید یا لغو خواهد شد. برچسب ها: گیلان ، مازندران

منبع: خرداد

کلیدواژه: گیلان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ایرج مصطفوی گفت: فعالیت سامانه بارشی از پنج شنبه تا شنبه هفته پیش رو ، بخصوص از اواخر وقت جمعه ، سبب بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ و مه آلودگی، در غالب نقاط، وزش بادشدید و کاهش دما بین ۳ تا ۵ درجه  می شود .

بر اساس هشدار  نارنجی هواشناسی، بارش‌های رگباری سبب جاری شدن رواناب و سیلاب نقطه ای، مه آلودگی، یخبندان و کاهش دید و اختلال تردد خواهد شد.
باتوجه به این هشدار هواشناسی، کنترل و لایروبی شبکه‌های آبراه ها‌ی استان و لایروبی جوی‌ها، پاک سازی دهانه پل‌ها، عدم صعود به ارتفاعات و نواحی کوهستانی، اجتناب از اسکان چادر‌های مسافرتی در بستر و اطراف مسیل‌ها و احتیاط در گذر از حاشیه رودخانه‌ها و عدم چرای دام در نواحی مرتفع و نیز خودداری از قرار گرفتن و پارک خودرو زیر ساختمان‌های در حال ساخت و سازه‌های نا ایمن و مراقبت از گلخانه‌ها توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • بسته تشویقی شهرسازانه ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان
  • هشدار نارنجی هواشناسی به چند استان
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • آزادسازی ۲هزار متر از زمین های کشاورزی در رامسر
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر