Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال برای بازی با فولاد سیستمی را انتخاب کرد که نتیجه آن برای تیمش چندان موثر نبود

بازی مستقیم استقلال باعث شد خط هافبک آبی ها نتوانند در بازی با فولاد نمایش همیشگی خود را داشته باشند.

به گزارش طرفداری، بعد از شکست استقلال برابر فولاد که با نمایش ضعیف آبی همراه بود، انتقاد مهمی که به این تیم شد این بود که هافبک های استقلال نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و همین مساله باعث شد فولاد میانه زمین را کاملا در اختیار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین شاید یک نکته نادیده گرفته شده باشد و آن هم روش بازی است که محمود فکری برای این بازی در نظر گرفته بود. با نگاهی دقیق تر به این بازی می توان به این نتیجه رسید که سیستم فکری برای پیروزی برابر فولاد جمع شدن در خط دفاع و ارسال پاس های بلند از این خط برای مهدی قائدی و ارسلان مطهری بود. موضوعی که باعث شد ابتکار از خط هافبک استقلال به طور کامل گرفته شود.

البته در این بین نبود بازیکنی مثل علی کریمی که بتواند نبض بازی را در اختیار بگیرد کاملا مشهود بود اما آنچه بیش از این به چشم آمد، سیستمی بود که در آن بازیکنانی مثل رضاوند، فرشید باقری و اسماعیلی کاملا از جریان بازی حذف شده بودند.

البته در این بین ذکر این نکته ضروری است که شاید فکری برای اولین بازی خارج از خانه خود فقط به فکر حفظ نتیجه و البته نباختن بود و بی تردید شکل بازی استقلال برای بازی های بعدی متفاوت خواهد بود.  

 

همچنین بخوانید:

جنگ نرم جواد نکونام با استقلالی ها در فولاد آرنا / عکس

مهدی هاشمی نسب: در طول 90 دقیقه، بازی در اختیار فولاد بود؛ زاهدی فر فراتر از یک ستاره بود

محمود فکری: از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم؛ با این شکست می توانیم هوشیارتر باشیم

 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، کاوه رضایی شب خوبی را در اهواز سپری کرد و موفق شد در دقیقه 40 نیمه اول نبرد با استقلال ملاثانی که بازیکنانش جانانه برای نشان دادن خود می‌جنگیدند، با یک ضربه سر تماشایی گلزنی کند.

این مسابقه البته برای سپاهان با گل تماشایی‌تر میلاد پاک پرور سخت شد و به وقت های اضافی رفت، اما پیش از پایان مسابقه داور مسابقه به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی کرد و درنهایت بازی با پیروزی تیم مورایس تمام شد.

رضایی در پایان مسابقه در حالی که با سرعت در حال ترک زمین بود، درباره نتیجه کسب شده گفت:« بازی سخت شد. فوتبال همین است.» 

او سپس درباره استقلال ملاثانی حریف سپاهان هم اینطور اظهارنظر کرد:« امیدوارم موفق باشند. امیدوارم فولاد به جایگاه اصلی اش برگردد. استقلال ملاثانی هم تیم خوب، پرطرفدار و ریشه داری است. امیدوارم موفق باشند.»

دیگر خبرها

  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)