Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@02:38:13 GMT

توقف ماشین‌سازی مقابل ذوب‌آهن ۱۰ نفره در تبریز

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۲۰۵۳

توقف ماشین‌سازی مقابل ذوب‌آهن ۱۰ نفره در تبریز

آفتاب‌‌نیوز :

در این دیدار که عصر جمعه در ورزشگاه بدون تماشاگر شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار شد ۲ تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

در این بازی هر ۲ تیم تلاش زیادی برای کسب پیروزی و ۳ امتیاز از خود به نمایش گذاشتند، که دقیقه ۸۰ پیمان بابایی بازیکن تعویضی بیاتلو با ضربه سر محکم دروازه ذوب آهن را باز کرد تا ماشین سازان با یک گل از تیم حریف پیش بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازی و در دقیقه ۸۹ سید عبدالله حسینی گل تساوی بازی را به ثمر رساند تا این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در این بازی تیم ماشین سازان با ترکیب محمدباقر صادقی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا، اکبر آفاقی(پیمان بابایی)، فرشاد اسدی، بهمن سالاری(اتابک زارعی)، سید ابوالفضل رزاق پور، میلاد خدایی و سید محمد حسینی وارد میدان شدند.

همچنین تیم ذوب آهن با ترکیب شهاب الدین گردان، وحید زاده، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی(مجتبی حقدوست)، علی دشتی(عبداله حسینی)، علی نبی زاده، فرشاد محمدی مهر، سید محمد قریشی، میلاد جهانی، ایوان مارکوویچ(حسین شنانی) و دارکو بیدوف در این بازی به میدان رفت.

تیم داوری این بازی را حمید حاج ملک به عنوان داور وسط، عسگر محمدی، حامد تازه پور کمک های اول و دوم، حامد سیری داور چهارم و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

اتابک زارعی و بهمنم سالاری از تیم ماشین سازی و ایوانکوویچ از تیم دوب آهن در طول بازی کارت زرد گرفتند و وحید محمد زاده از تیم مهمان در همان ابتدای بازی با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

تیم ماشین سازی با کسب تساوی یک بر یک در این بازی و یک امتیاز از ۲ بازی گذشته در جایگاه سیزدهم جدول و تیم ذوب آهن با ۲ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ماشین سازی ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی معمولی، ستاره میدان اراک!

به گزارش ورزش سه ایرالکو در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در روز مصدمیت اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی ، علیرضا نقی زاده به عنوان یکی دیگر از باتجربه های خود را در اختیار نداشت.
در شرایطی که به نظر می رسید نقی زاده مصدوم است و شرایط بازی ندارد اما در وقت های اضافه به میدان رفت و گل چهارم تیمش را در وقت های تلف شده به ثمر رساند تا بازی را به پنالتی ببرد.
نقی زاده همچنین  آخرین پنالتی تیمش را هم در ضربات پنالتی با مهارت بالا تبدیل به گل کرد تا نقش اول پیروزی تیمش باشد آن هم در شرایطی که دقایق زیادی در زمین نبود.

نقی زاده که بازیکنی ساکت و در خدمت تیم است پیش تر هم در یکی از بردهای آلومینیوم در اراک مقابل پرسپولیس نیز موفق شده بود دروازه سرخ ها را باز کند.
جالب اینکه  نقی زاده در شروع مسابقه با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش حریف دیدار گرمی داشت چرا که این دو بازیکن در تیم ماشین سازی تبریز همبازی بودند.
البته برخلاف نقی زاده ، کنعانی زادگان که 120 دقیقه در زمین بود روز خوبی نداشت و با وجود اینکه پنالتی اول تیمش را در ضربات پنالتی تبدیل به گل کرد اما در خط دفاعی تیم که چهار گل خورد  نتوانست در کنار دیگر اعضای خط دفاع تیمش دو بار پیش افتادن با دو گل برتری را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست / تساوی اتحاد کلبا و النصر در لیگ امارات
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها