Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: در ابتدا به کادرفنی و بازیکنان حریف خسته نباشید و تبریک می‌گویم. به تیم خودمان نیز تبریک می‌گویم. به هر حال فوتبال همین است. وقتی نتوانیم از موقعیت های خود استفاده کنیم، این فرصت را به حریف می‌دهیم تا از موقعیت‌هایی که دارد استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل نزدیم و جریمه شدیم. بازی این هفته و هفته قبل را با نتیجه ۲ بر صفر باختیم، اما کسانی که بازی ما را دیدند، متوجه پیشرفت ما شده اند. اصلا نگران آینده نیستم، زیرا تیمی که فوتبال بازی می‌کند و شرایط رو به جلویی دارد، این نوید را می‌دهد که در آینده شرایط بهتری پیدا می‌کند.

خیلی مواقع بهتر از گل گهر بودیم

ربیعی در ادامه گفت: گل گهر جزو تیم‌های پرستاره لیگ برتر است که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند. با این حال خیلی مواقع بالاتر از حریف بازی کردیم و آن‌ها را تحت فشار گذاشتیم. حریف را به خوبی پرس کردیم و به آن‌ها فضایی ندادیم. باید هفته به هفته نقاط ضعف خود را کمتر کنیم و امتیاز هم بگیریم. هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد، زیرا سطح پیشرفت تیم کاملا مشهود است. کسانی که نگاه مغرضانه ندارند و آنالیز فنی می‌کنند، می‌دانند که من چه می‌گویم. روی ضربات ایستگاهی که از قبل هم پیش بینی آن را کرده بودیم، اسیر منشا شدیم و گل خوردیم.

کاش حداقل یکی، ۲ سهمیه خارجی برای تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود کردند در نظر می‌گرفتند

سرمربی مس رفسنجان با انتقاد از ممنوعیت جذب بازیکن خارجی برای تیم‌های تازه لیگ برتری شده گفت: تفاوت منشا با دیگر بازیکنان حاضر در این بازی مشهود بود. مربی‌ای نیستم که بخواهم برای باخت بهانه بیاورم. باخت همیشه به عهده سرمربی است. حداقل در تیمی که من هستم این گونه است، اما بازیکنان خارجی این طور تفاوت‌ها را رقم می‌زنند و ما از جذب آن‌ها محروم هستیم. منشا در چند سال گذشته کیفیتش را نشان داده است. البته گلایه‌ای هم ندارم، زیرا صلاحدید قانون گذار این است، اما اگر جذب بازیکن خارجی ممنوع است، تمدید قرارداد با آن‌ها هم تفاوتی ندارد و مانند عقد قرارداد مجدد است. کاش حداقل یکی - ۲ سهمیه خارجی برای تیم‌هایی که از لیگ یک صعود کردند در نظر می‌گرفتند. فوتبال ما در برخی پُست‌ها با فقر شدید بازیکن مواجه است. کسانی که در کارزار نقل و انتقالات هستند می‌دانند من چه می‌گویم. به هر حال منشا از لحاظ کیفی، تفاوت خودش را نشان داد. با احترام به تیم گل گهر، ما تمام راه‌های نفوذ این تیم را بسته بودیم.

اتفاقات به پیروزی گل گهر کمک کرد

او افزود: به اعتقاد من اتفاقات به تیم گل گهر کمک کرد. ما در ضربات ایستگاهی عملکرد خوبی نداشتیم و روی این نقطه ضعف بیشتر کار خواهیم کرد. در ۱۵ دقیقه پایانی ۳، ۴ فرصت خوب داشتیم و اگر گل نزنیم، نمی‌توانیم ببریم که قطعا روی این ضعف هم کار می‌کنیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، زیرا واقعا جنگیدند. از لحاظ فنی بهتر از هفته قبل بودیم و از نظر روانی آمادگی این بازی را داشتیم. در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما با امیدواری به استقبال بازی بعدی می‌رویم.

در سریع‌ترین زمان ممکن نقاط ضعف را از بین می‌بریم

ربیعی گفت: در فضایی قرار داریم که در تمامی ابعاد آن به هماهنگی نیاز داریم و هماهنگی چیزی است که به تدریج ایجاد می‌شود. در تمامی ابعاد ضعف‌هایی داریم، اما اکنون نسبت به هفته گذشته بهتر شدیم و به تدریج ضعف های خود را برطرف می‌کنیم. در دفاع و ضربه ایستگاهی که روی آن گل خوردیم، مشکل داریم و شاید در جا‌های دیگر هم مشکل داشته باشیم. قطعا مشکلات را بررسی می‌کنیم و در سریع‌ترین زمان ممکن نقاط ضعف را از بین می‌بریم.

بیشتر بخوانید: 

مس رفسنجان صفر - گل گهر سیرجان ۲/ دومین پیروزی متوالی شاگردان قلعه نویی با فتح دربی کرمان  از عملکرد قاضی رضایت دارم

او درباره عملکرد قاضی و آشوری در این دیدار گفت: قاضی تازه به تیم ما اضافه شده و تلاشش را انجام داد. او به فرصت بیشتری نیاز دارد، اما در همین بازی هم کارش را انجام داد و تا جایی که توانست از تجربه و توانایی خود استفاده کرد. از عملکرد قاضی رضایت دارم. او در پرسینگ و دفاع هم خیلی به تیم کمک کرد. سجاد آشوری نیز از وقتی به بازی آمد کارایی خودش را داشت. یکی از بازیکنانی که برای دقایق پایانی روی سرعت او حساب کرده بودیم، آشوری بود که با سرعت خوب خود ۳ بار هم در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما به گل نرسیدیم. کریم زاده هم که در ابتدا در آن پست بازی می‌کرد، از بازیکنان بومی است که آینده درخشانی دارد و تا جایی که می‌توانست کارش را انجام داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم سپاهان این دو روز دیگر(چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

کد خبر 848202 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد