Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری در نشست کاری با فرماندار درمیان افزود: هماهنگی و ارتباط بین مجموعه ادارات شهرستان با بخشداری‌ها، فرمانداری و استانداری، علاوه بر اینکه در رفع مشکلات موجود، بسیار مؤثر است، می‌تواند روند اجرای پروژه‌ها را شتاب ببخشد.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان مرزی درمیان از جمله موضوع آبرسانی به روستاها گفت: با اولویت‌بندی امور، از این پس تقسیم اعتبارات در کمیته‌های برنامه‌ریزی، موضوع محور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: به این ترتیب با احصای کمبودها در مناطق مختلف، موارد اولویت‌بندی شده و در ردیف تخصیص اعتبار قرار می‌گیرند.

فرماندار درمیان نیز در این دیدار به تشریح وضعیت شهرستان پرداخت و با تاکید بر اینکه درمیان، قطب تقریب مذاهب استان است گفت: ۶۸ درصد جمعیت شهرستان اهل سنت و ۳۲ درصد شیعه هستند.

حسینعلی بخشی افزود: ۹۷ درصد روستاهای شهرستان درمیان دارای شبکه برق هستند و بیش از ۹۰ درصد روستاها به شبکه گاز وصل شده‌اند.

وی بیان کرد: ۵۲ روستای شهرستان درمیان با تانکر آبرسانی می‌شوند.

فرماندار درمیان به همجواری درمیان با کشور افغانستان اشاره کرد و گفت: با توجه به مرزی بودن شهرستان و تعدد ترددها اما متاسفانه از اعتبارات ملی در حوزه راه محروم مانده‌ایم و اعتبارات اندک استانی، جوابگوی نیازهای منطقه در حوزه راه‌های روستایی نیست.

وی از مشارکت قابل تحسین مردم در انتخابات گفت و اظهار داشت: مردم شهرستان درمیان در انتخابات اخیر، مشارکت ۷۸ درصدی داشتند و به واسطه خدمات مطلوب دولت تدبیر و امید در منطقه، بیش از ۹۲ درصد مردم به دکتر روحانی رأی دادند.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند است.

برچسب‌ها حمید ملانوری مرزنشینان توسعه ایران فرمانداران درمیان خراسان جنوبی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید ملانوری مرزنشینان توسعه ایران فرمانداران درمیان خراسان جنوبی اعتبارات حمید ملانوری مرزنشینان توسعه ایران فرمانداران درمیان خراسان جنوبی اعتبارات اخبار کنکور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

غلامحسین عماری در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم .

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس