Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@07:28:47 GMT

محکوم به قصاص در علی آبادکتول بخشیده شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۲۳۳۰

محکوم به قصاص در علی آبادکتول بخشیده شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی هاشمیان اظهارکرد: محکوم به قصاص در علی آباد کتول پس از ۹ سال بخشیده شد.

وی افزود: محکوم به قصاص جوانی است که ۹ سال پیش هنگام دعوا، کنترل خشم خود را از دست داد و سبب مرگ دوست صمیمی اش شد.

هاشمیان ادامه داد: با درخواست خانواده مقتول، حکم قصاص صادر و در نوبت اجرا قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در چند سال گذشته بزرگان و خیران بارها برای جلب رضایت اولیای دم واسطه شدند اما بی نتیجه بود و خانواده مقتول بر اجرای حکم قصاص پافشاری کردند و به این ترتیب پرونده در نوبت اجرای حکم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پیش از اجرای حکم قصاص، پرونده به شعبه هفتم شورای حل اختلاف علی آبادکتول فرستاده شد که خوشبختانه پس از چندیدن جلسه گفتگو، مادر مقتول بزرگوارانه از حق شرعی و قانونی خود گذشت و راضی به گذشت شد.

این شانزدهمین محکوم به قصاص است که امسال با گذشت خانواده مقتول و پادرمیانی شورای حل اختلاف فرصت دوباره برای زندگی و جبران اشتباهات یافته است.

کد خبر 5076314

منبع: مهر

کلیدواژه: علی آبادکتول دادگستری گلستان هادی هاشمیان قصاص ویروس کرونا هفته بسیج شیراز شیوع کرونا محدودیت های کرونایی کرمانشاه شهرکرد آمار کرونا گرگان شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا لیگ برتر فوتبال ایران بوشهر بسیج محکوم به قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از دستگیری قاتل جوان ۳۷ ساله در اطراف روستای کولیجه شهرستان مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، صادق شکری، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک جوانی در اطراف روستای کولیجه بلافاصله کارآگاهان بررسی صحنه جرم به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد آثار ضربه و جراحات وارده به سر جوان عامل مرگ بوده و تحقیقات میدانی و بررسی محل تردد مقتول و عملیات شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کارآگاهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت: با انجام تحقیقات میدانی از اهالی روستا و بررسی آثار و علائم به‌جای مانده از صحنه جرم متهم به قتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

شکری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با ضربه چوب‌دستی به سر مقتول اعتراف و انگیزه خود را مزاحمت ناموسی مقتول برای همسرش عنوان کرد.

کد خبر 750675

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • بارش باران طراوت بی‌نظیری به هوای بجنورد بخشیده است
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران