Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیسینیو، مدافع برزیلی سابق رئال مادرید و ویارئال که حالا بازنشسته شده در آستانه دیدار حساس دو تیم مصاحبه ای انجام داده است.

سیسینیو که حالا 40 ساله است، در خصوص جدال شنبه شب دو تیم سابقش و همچنین نحوه جدایی از رئال مادرید صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، سیسینیو که اکنون در زمره مشهور ترین مفسران فوتبال برزیل است، گفت:

وقتی برای رئال مادرید بازی می کردم خیلی خوشحال بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویای من به حیفیت پیوسته بود. هیچوقت نگران این نبودم که در رئال مادرید به یک ستاره تبدیل شوم، و فقط می خواستم فوتبال بازی کنم اما مشکلاتی داشتم که در نهایت منجر به از بین رفتن میل بازی در من شد. از ترک رئال مادرید پشیمانم. باید حرفه ای تر عمل می کردم و تلاش بیشتری درون زمین به کار می گرفتم. توصیه من به وینیسیوس این است که سخت تلاش کند. او در بهترین تیم دنیاست.

موضوع تمدید قرارداد سرخیو راموس

سرخیو باید در رئال مادرید به کارش ادامه دهد، او به نوعی به پدر این تیم تبدیل شده و بازیکنی فوق العاده است. باید قرارداد او تمدید شود. من چیزهای زیادی از سرخیو راموس و زیدان یاد گرفتم. آنها انسان هایی فوق العاده و جزو اسطوره های فوتبال هستند. هماهنگی با رختکن تیم سخت نبود، بلکه بازی کردن سخت بود. بازیکنان بزرگ زیادی آنجا بودند. در رختکن خیلی می خندیدیم و دوست بودیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!

ستاره جوان انگلیسی رکورد جدیدی را در رئال مادرید به ثبت رساند.

طرفداری | جود بلینگام به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

جود بلینگام با گلزنی مقابل بارسلونا و تکمیل کامبک شیرین رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از بلینگام، دیوید بکام و لوری کانینگام با 20 گل این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشتند. جود بلینگام در حالی رکورد بکام و کانینگام را شکسته که از این دو ستاره سابق رئال، به ترتیب 123 و 27 بازی کم‌تر انجام داده‌است.

گلزن‌‍ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ رئال مادرید جود بلینگام؛ 21 گل در 36 بازی دیوید بکام؛ 20 گل در 159 بازی - لوری کانینگام؛ 20 گل در 63 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم