Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دولت برای برون‌رفت از مشکلات با همکاری مردم به دنبال فرصت‌سازی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها در کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله "محمدرضا ناصری" نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد روز جمعه در اولین روز از هفته بسیج در جمع شرکت ‌کنندگان طرح تلاوت چهار هزار ختم قرآن کریم با بیان اینکه نباید فرصت خدمتگزاری به مردم را از دست داد افزود: برای فتح قله‌های موفقیت و غلبه بر مشکلات به عزم جدی و روحیه جهادی و انقلابی نیاز است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی قوت گرفته و ادامه دارد اظهار کرد:  باید با همدلی و همکاری به دنبال رفع مشکلات کشور بود و با فع کاستی‌های گذشته و جبران آنها در شرایط خاص حال که تحریم‌ها ادامه دارد همه باید وظایف خود را انجام دهند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: باید علاوه بر رفع تحریم‌های دشمنان از تحریف‌ها جلوگیری کرد چون این نوع تفکر دشمنان برای ناامیدی در کشور و از بین بردن حقایق است و همه آحاد مردم و مسوولان با بصیرت و روحیه انقلابی ماموریت قانونی، ملی و اسلامی خود را انجام دهند.

ناصری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با اسلام ناب محمدی (ص) و نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند تصریح کرد: آنها در طول سال‌های گذشته به دنبال نابودی نظام و اسلام بوده‌اند اما به لطف خدا در هیچ عرصه‌ای نتوانستند به کشور صدمه وارد کنند.   

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام  جمعه یزد گفت: دشمنان همیشه به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و خدای متعال در طول ۴۰  سال گذشته به ‌واسطه دعاها و استعانت‌هایی که داشته‌ایم دشمن را ناامید کرده و با شکست روبه‌رو ساخته است.

ناصری با بیان اینکه در حال حاضر آمریکا با آشفتگی مواجه شده بیان کرد: اگر بخواهیم در این گرفتاری‌ها سالم بمانیم باید به فکر خودسازی و تقویت داخلی باشیم و الان هم فرصتی است که شرکت‌های دانش‌بنیان، مسوولان  و نخبگان ورود کنند تا این سازندگی کامل را در کشور شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان استان یزد جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی

همایون سامه یح، با بیان اینکه بی‌توجهی به مشکلات پرستاران سلامت کشور را به مخاطره می‌اندازد، گفت: طی چهار سال گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس چندین مرتبه جلسات مختلفی با مسئولان مربوطه در خصوص وضعیت معیشت پرستاران و مهاجرت آن ها برگزار کرد تا بتواند این مسئله را ریشه‌ای پیگیری کند.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس یازدهم با انتقاد از تورم حاکم در جامعه، ادامه داد: امروز تنها پرستاران و کادر درمانی گلایه مند وضعیت نامناسب حقوقی خود نیستند، شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که کارمندان، کارگران و سایر گروه‌های شغلی دیگر از کوچک شدن سفره‌های خود ناراضی هستند، امیدواریم تیم اقتصادی دولت اقدامی عاجلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور داشته باشند تا حقوق دریافتی عموم جامعه کفاف مخارج زندگی آن ها را بدهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: زمانی که حقوق کارمند یا کارگری ۱۰ میلیون تومان است و از این مبلغ حدود ۹ میلیون آن برای اجاره بهای منزل استیجاری پرداخت می‌کند، چاره‌ای جز انتخاب شغل دوم و سوم و حتی تخلف را ندارد، همه این گزینه‌ها منجر به ایجاد مشکلات متعدد در طولانی مدت خواهد شد.

نجف آبادی با ابزار امیدواری برای برداشته شدن تحریم‌ها خارجی بر علیه ملت ایران که معیشت آنان را تحت تأثیر قرار داده، گفت: بهترین راهکار کاهش مشکلات معیشتی گروه‌های مختلف شغلی افزایش درآمد، رشد صادرات، ورود ارز و رشد نقدینگی است که می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات عنوان شده را هم پوشانی کند.

نماینده مجلس یازدهم تاکید کرد: بر اساس نیاز کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی به خدمات بهداشتی و درمانی به خصوص پرستاری، منجر به مهاجرت و یا پذیرش پرستاران ما می‌شود که آنان با مهاجرت می‌توانند امکانات و درآمد بسیار بهتری برای خود رقم بزنند.

وی در خصوص تحلیل کمبود پرستار با توجه به روند فعلی در کشور، گفت: در واقع ما چندین مرتبه به سازمان نظام پرستاری مراجعه کرده و در مورد کمبود پرستار نسبت نیاز کشور و سوءاستفاده از پرستاران در بخش خصوصی به دلیل پایین بودن حقوق آن ها تذکر داده‌ایم؛ امروز کادر درمان در بخش دولتی و خصوصی تحت فشار هستند.

این نماینده مجلس با انتقاد از افزایش پرستاران بیکار در جامعه، یادآور شد: متأسفانه دولت با مشکل تأمین بودجه برای حقوق پرستاران مواجه است و طبیعتأ زمانی که در بخش دولتی پرستاران ما با این مشکلات مواجه هستند در بخش خصوصی نیز از آنان سوءاستفاده می‌شود.

وی با تاکید بر نبود بودجه برای افزایش حقوق پرستاران، اظهار داشت: دولت، مجلس و نظام پرستاری بر این عقیده هستند که باید حقوق پرستاران افزایش یابد اما زمانی که توان دولت در این حد است چه انتظاری می‌توان داشت.

نجف آبادی در پایان با بیان اینکه مشکلات پرستاران منجر به دلسردی آنان می‌شود و سیستم درمانی کشور را دچار مخاطره می‌کند، خاطرنشان کرد: برخی از پرستاران که شرایط مهاجرت دارند استعفا داده و اقدام به خروج از کشور می‌کنند، اما برخی دیگر که شرایط و توان مهاجرت ندارند و به دلایل مختلف از جمله وابستگی به خانواده، عشق به وطن و یا نداشتن مشکلات مالی در کشور ماندگار می‌شوند، اما چنین شرایطی دلسردی و بی‌انگیزگی را برای آنان رقم می‌زند، بی تردید بی توجهی به مشکلات کادر درمان به ویژه پرستاران منجر به ایجاد مخاطراتی برای سیستم درمانی کشور خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • توافقاتی بر سر حرکتی جمعی برای برون رفت از وضعیت کنونی در غزه
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • مولد سازی در گناوه باید با در نظر گرفتن مصلحت شهر باشد
  • دولت باید مایحتاج کارگران را مهیا کند/نقشه دشمنان از بین بردن مغزهای متفکر در بلاد اسلامی است
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه