Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس ، با اشاره به تخریب خانه یک خانواده توسط شهرداری در حاشیه شهر بندرعباس ، اظهار داشت: این خانواده که این برخورد زشت با آنها صورت گرفته هم از اقشار ضعیف جامعه بوده و هم دارای فرزند معلول هستند بنابراین شرایط را از طریق کمیته امداد و بهزیستی دنبال کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مادر خانواده به دلیل خودسوزی همچنان در بیمارستان است اما در حال پیگیری مسئله مسکن مناسب و در شأن آنها از طریق استانداری و فرمانداری هستیم.

آرامی تاکید کرد: رفتار شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی در برخورد و تخریب این خانواده را به شدت محکوم می‌کنم. در هیچ کجای قانون نیامده که خانه را روی سر اعضای آن خانواده خراب کنیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تاکید دارد: ما (نمایندگان شهر بندرعباس در مجلس) این قضیه را تا رسیدن به نتایج نهایی که برخورد قاطع با مسببان این ماجرا و تهیه مسکن برای این خانواده است، رها نمی‌کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس در حین حال با بیان اینکه مشکلات و ضعف‌های قانونی در این زمینه را باید رفع کنیم، تاکید کرد: باید بتوانیم مسئله مسکن سایر اقشار آسیب پذیر در کشور را حل کنیم و همچنین شهرداری‌ها نیز باید به این رفتارهای غیر انسانی خاتمه بدهند.

 صبح دیروز (30 آبان‌ماه) فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از تخریب یک خانه کوچک در حاشیه شهر بندرعباس توسط ماموران شهرداری این شهرستان داشت و در این فیلم اعضای این خانه از ماموران درخواست می کردند که از این کار دست بردارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بندرعباس شهرداری بندرعباس مجلس فضای مجازی بهزیستی شهرداری فضای مجازی نماینده مردم بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

وی در بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس گفت: این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی فوری و توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری است و مسئولان امر با تامین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان این موضوع که باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، افزود: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آنها به حال خود است.

وی افزود:  آماده سازی زیرساخت‌های لازم  برای ورزش موتور سواری از وظایف دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس است .

مجتبی قهرمانی گفت: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری ، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری می کند تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • هنیه: حماس خواهان رسیدن به یک توافق جامع است
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد