Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرگرد پاسدار تقی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیدیه گفت: بسیج ماندگارترین یادگار معمار کبیر انقلاب است که در ۵ آذر ماه سال ۵۸ با نفس مسیحایی خود فرمان شکفتن آن را صادر کرد.

او افزود: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج این شهرستان با شعار "بسیج، پیشروی خدمت و امید آفرین" و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با جمعیت حداقلی و عمدتا نیز با محوریت فضای مجازی برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد پاسدار تقی زاده فضاسازی و آذین بندی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، ادارات و سطح شهرستان امیدیه، برگزاری مسابقات فرهنگی مجازی، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در روز ۵ آذر، تجلیل از مدافعان سلامت، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری فرهنگی، اردو‌های جهادی در مناطق کم برخوردار، تقدیر از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس، مراسم شب شعر و خاطره، یادواره شهدا، تولید و توزیع ماسک، مسابقات فرهنگی هنری و برپایی نمایشگاه‌های عکس در سطح حوزه ها، برپایی ایستگاه صلواتی را از شاخص‌ترین برنامه‌های اجرایی هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیدیه اظهار داشت: براساس ضرورت در بحث مبارزه با ویروس کرونا، اقدامات خوبی را با هماهنگی سایر دستگاه‌ها انجام داده ایم که می‌توان به تولید و توزیع ۱۰ هزار ماسک، ۷۰۰ بسته معیشتی، ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی و همچنین تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع پیشگیری و مقابله با کرونا اشاره کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته بسیج ویروس کرونا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه