Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@21:51:26 GMT

دستگیری4 گروگان‌گیر اتباع خارجی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۲۶۹۴

سرهنگ محمد گلوانی با اشاره به دستگیری گروگانگیران اتباع خارجی در چالدران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر گروگانگیری اتباع خارجی در یکی از دامداری های شهرستان چالدران رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی محل مورد نظر شناسایی و با هماهنگیهای لازم، ماموران در یک عملیات پلیسی منسجم موفق به رهایی۲۰ نفر از اتباع خارجی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان چالدران در پایان گفت: در این رابطه چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گروگانگیران دستگیر فرمانده انتظامی شهرستان گروگانگیر چالدران اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، دهقان شیری همراه با مسئولین فاطمیون در استان امروز در دیدار با خانواده شهدای لشکر فاطمیون گفت: رزمندگان لشکر فاطمیون ادامه دهنده راه ،اندیشه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و نقش بسیار موثری در جبهه مقاومت و دفاع از حریم حرم داشته اند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: وعده صادق انتقام خون شهدا از جمله شهدای مدافع حرم و لشکر فاطمیون بود، تکریم و احترام به خانواده های شهدا که با صبوری و مقاومت همواره پشتیبان رزمندگان اسلام بوده اند یک وظیفه میباشد.

دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز در این دیدارها ضمن دلجویی از خانوادهای  شهیدان لشکر فاطمیون تقدیر و تشکر به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • کارگران رکن تولید هستند
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد