Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@21:38:10 GMT

باید سر دموکرات‌ ها را برید

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۲۹۴۸

باید سر دموکرات‌ ها را برید

وکیل رئیس‌جمهور آمریکا با بیان این ادعا که اعضای حزب دموکرات ۲ میلیون رأی را در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور سرقت کرده‌اند گفت که باید سر آنها را قطع کرد.

به گزارش ایمنا، رودی جولیانی وکیل در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس‌نیوز مدعی شد که حزب دموکرات دو میلیون رأی ترامپ را سرقت کرده و باید فردی سر این حزب را ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولیانی در مصاحبه با شبکه خبری فاکس‌نیوز یک شرکت آلمانی فعال در زمینه انتخابات را به حمایت از ستاد انتخاباتی بایدن متهم کرد و گفت دموکرات‌ها احتمالاً دو میلیون رأی سرقت کرده‌اند.

وی افزود: این آدم‌ها می‌خواهند ما را نابود کنند. آدم‌های خیلی بدی هستند. آنها دموکرات‌های عادی نیستند. دموکرات‌ها فوق‌العاده‌ای در این کشور هستند. ممکن است با من و شما اختلاف نظر داشته باشند، شما آنها را می‌شناسید.

رودی جولیانی اضافه کرد: حزب دموکرات به نوعی توسط کلینتون ربوده شد و از آن زمان به بعد مرتب فاسد و فاسد و فاسدتر شده است.

وکیل رئیس جمهور آمریکا سپس در شرایطی که دستش را به علامت بریدن سر روی گردنش گذاشته بود گفت: یک نفر باید سر آنها را قطع کند.

منبع: فارس

کد خبر 456613

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رودی جولیانی وکیل رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ ترامپ رئیس جمهور انتخابات آمریکا انتخابات آمریکا 2020 اخبار جدید از انتخابات آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ انتخابات 2020 آمریکا شانس ترامپ در انتخابات 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در اردبیل

 جلال آفاقی گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه در بحث سرقت در یک سال گذشته شاهد کاهش حدود ۲۵ درصدی وقوع این جرم در شهرستان اردبیل بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اثربخش بودن تمهیدهای در نظر گرفته شده برای تعطیلات نوروزی، بیان کرد: همچنین نوروز امسال با تلاش‌های صورت گرفته حدود ۲۸ درصد آمار وقوع سرقت در اردبیل به نسبت مدت مشابه پارسال کاهش داشت.

بر اساس آمار نهادهای مربوطه اردبیل یکی از استان‌های امن ایران و به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل، در بحث کشف سرقت‌ها جزو سه استان برتر کشور در سال ۱۴۰۲ بوده است.

۳۳ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان اردبیل مربوطه به واحدهای مسکونی، مغازه‌ها، مکان‌های دولتی، خودروها، موتورسیکلت‌ها و ۶۷ درصد سرقت‌های خُرد مانند سرقت قطعات خودروها، دوچرخه‌ها و جیب‌بری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • ببینید | خنده‌دارترین پرونده سرقت از زبان یک کارآگاه
  • جزییات ناگفته از سرقت بانک ملی توسط کاراگاه پرونده
  • جزئیات سرقت جنجالی از صندوق امانات بانک ملی در روایت آقای کاراگاه | فیلم
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی