Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@02:13:20 GMT

شکست کرونا نیازمند یک تلاش همگانی است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۲۹۹۳

شکست کرونا نیازمند یک تلاش همگانی است

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه این روزها باید همه به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفته و به کمک کادر درمان بشتابیم، گفت: برای شکست کرونا نیازمند یک تلاش همگانی هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 30 آبان) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه با توجه به آمار بالای فوتی های کرونا باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم، گفت: به همین دلیل نیز بسیاری از جلسات و نماز جمعه در استان برگزار نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه این روزها باید همه به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفته و به کمک کادر درمان بشتابیم، افزود: برای شکست کرونا نیازمند یک تلاش همگانی هستیم.

 

حجت الاسلام نکونام از فعالیت مستمر قرارگاه بسیج برای کنترل شیوع ویروس کرونا و کمک به کادر بهداشت  و درمان خبر داد و اظهار کرد: دبیر این قرارگاه دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان است و همه گروه های خیر می توانند در قالب این قرارگاه فعالیت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دعا را یکی از راه های کاهش نازل شدن بلایا دانست و خاطرنشان کرد: نازل شدن بلایا عوامل متعددی دارد که یکی از مهمترین آن ها عوامل شیطانی است و راه دفع آن وحدت امت ها بر محور توحید است.

 

امام جمعه شهرکرد تغییر سبک زندگی اسلامی به غربی را از عوامل نزول بلایا خواند و ادامه داد: کمرنگ شدن امر  به معروف و نهی از منکر، قتل نفس، رد نکردن مظالم، پرداخت نکردن زکات و خمس و عدم توجه به نماز از دیگر این عوامل است.

 

حجت‌الاسلام نکونام به آغاز هفته بسیج از پنج آذر اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج مظهر بندگی و ارتباط با خداست و برای ما افتخار است که بسیجی باشیم.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس پیشگیری از کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، خطیب نماز جمعه شهرکرد با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری گفت: به برکت مجاهدت‌های امام باقر (ع) و امام صادق (ع) مکتب تشیع امروز زنده است.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به تحریم‌ها علیه کشورمان در سال ۱۳۷۴ افزود: این تحریم‌ها از زمان انقلاب وجود داشت ، اما کشورمان هر روز سربلندتر از گذشته مسیر تعالی را پیمود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد  به موضوع غزه هم اشاره کرد و گفت: غزه در افکار عمومی جامعه بشری زنده است و بشریت امروز به موضوع غزه حساس شده است.
وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد روز صلیب سرخ جهانی و هلال احمر را گرامی داشت.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام به سالروز تأسیس بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ اشاره و از تلاش‌ها و خدمات جمعیت هلال احمر و بسیج سازندگی  قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • حماسه وعده صادق بیش از عملیات‌های دیگر نیازمند روایت فتح است
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان