Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@08:16:51 GMT

امروز زاهدی فر فراتر از ستاره عمل کرد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۳۱۴۳

امروز زاهدی فر فراتر از ستاره عمل کرد

به گزارش افکارنیوز،

مهدی هاشمی نسب در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: باید از بازیکنان تیممان تشکر کنم که مردانه جنگیدند  چون آنها می‌دانستند از  این بازی چه می‌خواهیم. از دقیقه اول، بازی را در اختیار داشتیم و خوشحالم مقابل استقلال بازی می‌کردیم  اما همه دیدند در طول 90 دقیقه بازی در اختیار داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فولاد تاکید کرد: در طول 90 دقیقه بازی در اختیار ما بود، روی یک صحنه گل خوردیم که به بحث داوری‌اش کاری ندارم. بعد از گل مساوی استقلال برای حفظ نتیجه تغییر سیستم داد و با 5 مدافع بازی کرد. تمام دقایق بازی در اختیار ما بود، استقلال مدعی اول قهرمانی است و می‌دانستیم بازی سختی است ولی چیزی که از آنها در ذهن ما بود از آب در نیامد. به هواداران فولاد تبریک می‌گویم و امیدوارم به این شرای ادامه بدهیم.

هاشمی نسب در خصوص عملکرد زاهدی فر گفت: قبل از بازی هم گفتم که وظیفه ما نباید صحبت در مورد داوری انجام شود ولی او فراتر از ستاره بود چون با بیانیه‌هایی که منتشر شده بود و نمی‌دانم از جانب چه کسی این کار صورت گرفت فشار زیادی را تحمل می‌کرد اما به وی تبریک می‌گویم.

مربی فولاد در خصوص وضعیت سینا مریدی خاطرنشان کرد: سینا مریدی در لیست ما هست ولی هنور به شرایط خوب نرسیده است. امروز 7 بازیکنمان را در اختیار نداشتیم که 3 کرونایی و 4 مصدوم بودند. اگر آنها برگردند قطعا به شرایط خوبی خواهیم رسید.

وی در خصوص حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که از این بهتر باشیم، ما نماینده 80 میلیون ایرانی باشیم و تلاشمان را بیشتر کنیم تا به هدفمان برسیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هاشمی نسب زاهدی فر استقلال فولاد خوزستان هاشمی نسب زاهدی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل