Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@20:46:39 GMT

فولاد از فکری شکایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۳۲۶۹

فولاد از فکری شکایت می‌کند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز به مصاف هم رفتند. در پایان تیم فولاد توانست شاگردان فکری را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

در پایان بازی و زمانی که بازیکنان ۲ تیم در حال خارج شدن از زمین مسابقه بودند محمود فکری سرمربی استقلال در گفت و گو خود با یکی از بازیکنان فولاد از کلمات رکیکی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارف عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه فولاد در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از محمود فکری پس از دیدار امروز فولادخوزستان برابر استقلال گفت: باشگاه فولادخوزستان در اولین فرصت از محمود فکری سرمربی استقلال به دلیل توهینی که به بازیکنان، کادرفنی و باشگاه فولاد انجام داده است به کمیته اخلاق و مراجع قضایی شکایت خواهد کرد. مستندات و فیلم این توهین نیز در اختیار کمیته اخلاق قرار خواهد گرفت تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

او ادامه داد: تیم فولاد با نمایشی درخشان و اخلاق‌مدار درون و بیرون زمین موفق شد تا در این بازی به پیروزی برسد و به هیچ وجه این توهین انجام شده به باشگاه فولاد را بر نمی‌تابیم. در حالی که فرهنگ نیم قرن اخلاق مداری در باشگاه استقلال همواره سر لوحه عملکرد اخلاقی مربیان بزرگ آن باشگاه و هواداران آن بوده، اجازه نمی‌دهیم این سابقه درخشان اخلاقی تحت‌الشعاع رفتار توهین آمیز محمود فکری قرار بگیرد. مربیان بزرگی مانند ناصرخان حجازی، پرویزخان مظلومی و مرحوم پورحیدری که فلسفه مربی‌گری آنان ابتدا احترام به رقیب بود. از این رو ضمن دعوت هواداران فرهیخته فولاد خوزستان و مردم شرافتمند خوزستان به آرامش، به آنان اطمینان می‌دهیم که محمود فکری باید در مراجع قضایی پاسخ گوی عملکرد غیر اخلاقی خود در زمین فوتبال باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه فولاد لیگ برتر فوتبال باشگاه فولاد محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس

توهین به شان زنان در هیچ جای دنیا کار مورد تاییدی نیست.

طرفداری | پیمان بابایی از زنان پرسپولیسی حمایت کرد.

یکی از لیدرهای سپاهان در جریان بازی این تیم برابر پرسپولیس، به زنان سرخ‌پوش توهین کرد که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

این لیدر پس از اینکه دستگیر شد در ویدیویی بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. پیمان بابایی بازیکن استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی از زنان پرسپولیسی حمایت و از رفتار این لیدر انتقاد کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس
  • درس اخلاق | چرا باید صابر باشیم؟
  • «توهین» میلیاردر‌های به تماشاگران
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس