Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، "محسن جلیل" افزود: امروز ساعت ۴ صبح طی تماس همراه خانم باردار در روستای "سیلاب کلوار" از توابع شهرستان مارگون، مبنی بر درخواست کمک جهت مادر باردار، بلافاصله پایگاه اورژانس مارگون به منطقه اعزام شد.
وی با بیان اینکه مادر باردار خانمی ۳۳ساله بود، اظهار کرد: طی حمایت‌های درمانی تکنسین‌های اورژانس، در بین راه زایمان با موفقیت و با کمک تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مادر و نوزاد دختر هر دو صحیح و سالم و با شرایط مطلوب تحویل درمانگاه مارگون داده شدند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، در پایان جلیل از تلاش تکنسین ها، آقایان سید یعقوب مشاور و جواد پرندوار تقدیر و تشکر به عمل آورد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 هفته بسیج طرح معیشتی مجلس محدودیت های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد اورژانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مادر باردار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 هفته بسیج طرح معیشتی مجلس محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان