Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:10:45 GMT

طاهری: امسال در تیم فوتسال شهید منصوری قرچک هستم

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۳۷۵۴

طاهری: امسال در تیم فوتسال شهید منصوری قرچک هستم

«محمد طاهری»  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص برگشتن تیم فوتسال شهید منصوری قرچک به لیگ برتر و وضعیت خود برای فصل آینده، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که تیم ریشه‌دار و پرطرفدار منصوری که عنوان‌های قهرمانی ایران و آسیا را نیز در کارنامه خود دارد به فوتسال برگشته است. شهر قرچک یکی از مهدهای فوتسال ایران است و بسیاری از جوانان این شهر هوادار پر و پا قرص این رشته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سال گذشته پس از اتمام فصل، قرارداد جدیدی با ستارگان ورامین امضا نکردم اما حالا در خدمت تیم شهید منصوری قرچک هستم و از دور جدید تمرینات به تیم اضافه می‌شوم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال در مورد احتمال برگزاری لیگ به صورت مجتمع، خاطرنشان کرد: باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کرد. در حال حاضر تیم‌ها بلاتکلیف هستند و مجبورند که به این نحو لیگ را برگزار کنند. برگزاری لیگ به صورت مجتمع نمی‌تواند خوب باشد و اگر لیگ به همان صورت گروه‌های هفت تیمی برگزار می‌شد، بهتر بود.  

طاهری افزود: باشگاه‌ها و بازیکنان تیم‌ها بلاتکلیف هستند و و این موضوع شرایط سختی برای آن‌ها به وجود آورده است. باشگاه‌ها باید هزینه‌های زیادی تا شروع لیگ بپردازند و از سویی دیگر بازیکنان فوتسال که اکثرا شغلشان این رشته است و درآمدی از جای دیگر ندارند چند ماهی می‌شود که هیچ دریافتی نداشتند.  

وی درباره لیگ برتر امسال با حضور چند تیم قدرتمند، گفت: امیدورام با این اتفاق لیگ جذاب و چند قطبی شود. خوشحالم که تیمی مانند کراپ الوند با مدیریتی خوب آمده و دارد در فوتسال سرمایه‌گذاری می‌کند. از سویی دیگر از «کریم منصوری» تشکر می‌کنم که دوباره به فوتسال برگشته است. تیم منصوری اسم بزرگی دارد اما باید به این توجه داشته باشیم که در حال حاضر نباید انتظارات زیادی از این تیم داشته باشیم چرا که در حال حاضر شرایط سختی داریم. مطمئن باشید در سال‌های آینده بیشتر از تیم منصوری خواهید شنید.

برچسب‌ها محمد طاهری لیگ برتر فوتسال فوتسال شهید منصوری قرچک اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد طاهری لیگ برتر فوتسال فوتسال شهید منصوری قرچک اختصاصی ایرنا محمد طاهری لیگ برتر فوتسال فوتسال شهید منصوری قرچک اختصاصی ایرنا اخبار کنکور شهید منصوری قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جدیدترین عکس حسین طاهری در کنار پدرش

حسین طاهری عکسی را به مناسبت روز معلم در کنار پدرش، محمدرضا طاهری، در فضای مجازی منتشر کرد. 

حسین طاهری و محمدرضا طاهری

دیگر خبرها

  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد
  • حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • عکس| جدیدترین عکس حسین طاهری در کنار پدرش
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد