Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف زنجیره ای بین ۳ دستگاه اتوبوس بین شهری و یک دستگاه نیسان وانت و مصدوم شدن ۱۷ نفر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۱:۱۱ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف بین چند دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بلوار تندگویان بعد از خیابان شقایق به سامانه ۱۲۵ سازمان شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانان سریعاً از ۳ ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام می‌شوند و در محل مشاهده می‌کنند که ۳ دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری و همچنین یک دستگاه نیسان باهم برخورد کرده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: بر اثر تصادف بخشی از مسیر حرکت خودروها مسدود شده بود اما با کمک عوامل پلیس راهور بخشی از راه برای تردد خودروها باز شد.

ملکی بیان کرد: داخل دوتا از اتوبوس‌ها تعدادی مسافر بودند اما در اتوبوس سوم مسافران بیشتری حضور داشتند که پیش از رسیدن عوامل آتش نشانی تعدادی از سرنشین‌ها که وضعیت بهتری داشتند از اتوبوس‌ها خارج شده بودند.

ملکی گفت: راننده و شاگرد راننده اتوبوسی که مسافران بیشتری داشت پشت قسمت داشبورد و فرمان محبوس شده بودند که آتش نشانان با تجهیزات هیدرولیکی قطعات اتوبوس را برش داده و این دو فرد را خارج می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در پایان گفت: در این تصادف ۱۷ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۱۴ نفر مرد و ۳ نفر زن بودند، همچنین در ساعت ۲:۲۱ دقیقه محل تحویل عوامل پلیس راهور داده شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: طی شبانه روز گذشته یک فقره تصادف فوتی، ۳۸ فقره تصادف جرحی و ۲۳۷ فقره تصادف خسارتی در خیابانهای مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: بارندگی و لغزندگی سطح خیابان، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از مهمترین عوامل این تصادفات بوده است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: همچنین دیروز مرتکبان ۶ هزار و ۹۴۲ فقره تخلف راهور در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۰۶ فقره از این تعداد، تخلفات حادثه ساز است.

اسدنژاد افزود: ۸۱ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

حدود یک میلیون دستگاه خودرو در مشهد روزانه تردد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت