Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محسن باقری مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فیلمنامه کوتاه انیمیشن «حلقه» نوشته مشترک فاطمه پناهنده و فاطمه رحمانی فرد به بخش مسابقه دومین جشنواره مهر سلامت و فیلمنامه کوتاه داستانی «کلاه حصیری» نوشته فاطمه مشرف در بخش روایت قلم به شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین فیلم کوتاه داستانی «میرا» ساخته امیرحسین ریاحی در جشنواره بین المللی فیلم مقاومت حضور دارد.

بیشتر بخوانید

فیلم کوتاه «آسانسور» در چهارمحال و بختیاری تولید شد

باقری اضافه کرد: فیلمنامه این فیلم در کارگاه «ایده تا فیلم نامه» حوزه هنری تولید شده است و اکنون با تهیه کنند گی انجمن سینمای جوانان دفتر شهرکرد در این جشنواره حضور دارد.

او ادامه داد: جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت با هدف ارتقای فرهنگ نیکوکاری در حوزه سلامت از طریق پیوند هنر و عمل خیر با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود و شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت نیز با هدف تکریم رشادت‌ها و حماسه‌های ماندگار ایثارگران انقلاب اسلامی، مقاومت، و دفاع مقدس با حمایت و پشتیبانی بنیاد فرهنگی روایت فتح از سوی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در آذر ماه برگزار خواهد شد.

باقری گفت: کارگاه از ایده تا فیلم نامه حوزه هنری سه سال است که فعالیت خود را با حضور ۱۰ نفر از فیلم نامه نویسان جوان شروع کرده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه هنری فیلمنامه کوتاه داستانی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت فیلم کوتاه فیلم مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار

تین نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های حمل ونقل بین المللی و ترانزیت چندوجهی بین جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

گفتنی است، هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت ها و ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت