Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به رفتار‌های دوگانه دولت، گفت: دولت در طول این هفت سال چیزی برای گفتن برای مردم نداشته و فقط دنبال فرافکنی است تا موضوعات حاشیه‌ای برجسته شود تا از پاسخگویی عملکرد خود فرار کند.

احمد امیر آبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به رئیس مجلس مبنی بر اینکه اکنون دغدغه مردم یارانه و اعاده نیست بلکه رفع تحریم هاست، اظهار کرد: این اشتباه است دغدغه مردم امروز رفع تحریم‌ها نیست بلکه مشکل اصلی مردم حل مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی یا با توان داخلی انجام می‌شود یا با استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کشور‌های همسایه و دوست امکان پذیر است. باید بدانیم چگونه می‌توان مشکلات مردم را حل کرد وگرنه بخواهیم مشکلات مردم و تحریم‌ها را بهانه کنیم و عزت ملت ایران را زیر پا بگذاریم این اصلا قابل قبول نیست.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به رفتار‌های دوگانه دولت، گفت: دولت در طول این هفت سال چیزی برای گفتن برای مردم نداشته و فقط دنبال فرافکنی است تا موضوعات حاشیه‌ای برجسته شود تا از پاسخگویی عملکرد خود فرار کند.
امیرآبادی تصریح کرد: دولت مکلف است نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد یعنی در آن زمان‌هایی که به مردم قول می‌داد که مشکلات کشور را می‌تواند حل بکند حال باید پاسخگو باشد که چرا نتوانسته است حل کند.
وی بیان کرد: در این صورت دولت هر زمان مسائل حاشیه‌ای را مطرح می‌کند که به نوعی از پاسخگویی عملکرد ضعیف خود فرار کند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس مجلس شورای اسلامی امیرآبادی دولت نوبخت تحریم معیشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برای کنترل نوسانات ارزی بحث‌هایی در کمیسیون‌های مجلس مطرح شد که در این رابطه دولت مجموعه کارهای مدنظر را در اختیار خانه ملت قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محمد حسینی امروز چهارشنبه - دوازدهم اردیبهشت- در حاشیه جلسه هیئت دولت و در مجمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی کمیسیون های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه نوسانات ارزی کنترل شود.

وی افزود: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این خصوص اعلام نظر نکرده و برنامه خود را اعلام نکند مجلس اقداماتی انجام خواهد داد که بر همان مبنا هم پاسخی تهیه شد و مجموعه کارهایی که در حال انجام است و یا در آینده مدنظر است، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر مساله خاصی وجود نداشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری از اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، تصریح کرد: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.

حسینی یادآورشد: البته از مجلس آینده هم انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

ادامه دارد..

کد خبر 749672

دیگر خبرها

  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد