Web Analytics Made Easy - Statcounter

راوند گفت: کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) شهرستان بوشهر با برنامه ریزی های مناسب و برگزاری کلاس های آموزشی در جذب جوانان به مسجد موفق بوده است.

«هادی راوند» روز شنبه (1 آذر) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر با تاکید بر اهمیت حضور جوانان در مساجد اظهار داشت: یکی از مهمترین ماموریت های کانون های فرهنگی هنری مساجد ایجاد فضایی مناسب جهت جذب جوانان به مساجد و پرورش نیروهای خلاق انقلابی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) شهرستان بوشهر ادامه داد: این کانون در راستای جذب جوانان به مسجد اقدامات تاثیرگذاری را داشته که در این خصوص موفق بوده است.

 

وی به برخی اقدامات انجام شده از سوی کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) مسجد خاتم الانبیا (ص) شهرستان بوشهر اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته کلاس های آموزشی احکام، روان خوانی قرآن مجید و مطالعه صحیح کتاب ویژه سنین کودک و نوجوان به صورت هفتگی در کانون برگزار می شود که استقبال خوبی از این برنامه ها صورت گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه برای برگزاری کلاس ها اساتید مجربی انتخاب شده اند افزود: کلاس آموزش احکام با حضور حجت الاسلام محسن اسماعیل پور در روز های شنبه، کلاس روان خوانی قرآن مجید با حضور فالع عریضی در روز های سه شنبه و کلاس های مطالعه صحیح و قصه گویی با حضور سید محمود خادمی پنجشنبه ها در کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) مسجد خاتم الانبیا (ص) شهرستان بوشهر برگزاری می گردد.

 

راوند تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی کلاس ها با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

وی به دیگر اقدامات انجام شده در راستای جذب جوانان به مسجد اشاره کرد و افزود: کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) برنامه های متنوع دیگری از قبیل اردوهای نیم روزی، مسابقات ورزشی و دوچرخه سواری برگزار کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) شهرستان بوشهر به بخشی از اقدامات این کانون  در وضعیت به وجود آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا اشاره کرد ادامه داد: این کانون به صورت مداوم ضدعفونی معابر و محلات را در برنامه خود دارد و همچنین در اقدامی جهادی با همکاری مردم نوعدوست و خیرین نیکوکار از سوی کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) هزار 500 بسته کمک معیشتی جمع آوری و میان خانواده های آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا توزیع شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: فهما جوانان مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان کانون فرهنگی هنری مهدی موعود جذب جوانان به مسجد شهرستان بوشهر کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد