Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی گفت: برنامه های مقابله با کرونا باید به صورت مسجد محور و محله محور باشد زیرا این طرح با همکاری همه جانبه مردم نتایج مطلوبی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان جان برکف دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: بسبج لشگر مخلص و همیشه در صحنه و الگویی برای همگان برای پیشبرد درست کارها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه بسیج برگرفته از نیروهای مردم و جوان است، افزود: نیروی بسیج از زمان شکل‌گیری انقلاب تا به امروز در همه صحنه ها حضور فعال داشتند و همواره با فعالیت های خالصانه خود در همه زمینه ها خوش درخشیدند.

 

وی با اشاره به حضور نیروهای بسیجی از همان اوایل انقلاب و  بعد از  آن جمگ تحمیلی، مقابله با توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی عملکرد بسیار موثری داشته، ادامه داد: نیروهای بسیجی امروز نیز در مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده اند و با تمام توان در راستای کمک به افراد جامعه و ریشته کنی این ویروس منحوس تلاش می کنند.

 

این مقام مسئول بسیج را خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: ملت ایران همه بسیجی هستند چرا که بارها با حضور خود در صحنه ها مختلف نشان دادند که آماده دفاع از ارزش ها و جانفشانی برای انقلاب و ارزش های انقلابی هستند.

 

شکست کرونا با همدلی و بسیج همگانی میسر است

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موج جدید شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت همه افراد جامعه گفت: شکست این ویروس منحوص با همدلی و همراهی و رعایت پروتکل های بهداشتی میسر است و همه باید در این زمینه کادر بهداشت و درمان و مسئولان استان را یاری کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه دو هفته آینده به دلیل سلامت افراد از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل اعلام شده است، افرود: برنامه‌ریزی‌های ستاد ملی کرونا در تعطیلات ۲ هفته آینده باید از سوی آحاد مردم و مسئولان به خوبی اجرا شود چرا که عدم تحقق این مهم خسارات فراوانی را به بار خواهد آورد.

 

وی در ادامه با اشاره به بالا بودن ضریب سرایت این ویروس ناشناخته گفت: باید با ماندن در خانه، پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضروری، رعایت بهداشت و دستوالعمل های بهداشتی زنجیره شیوع این بمیاری را قطع کنیم.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه های مقابله با کرونا باید به صورت مسجد محور و محله محور باشد، گفت: در نشستی تخصصی با ائمه جمعه نقاط مختلف استان مرکزی برنامه مهار کرونا به صورت مسجد محور در نقاط مختلف استان تدوین شده و این طرح با همکاری همه جانبه مردم نتایج مطلوبی را به دنبال دارد.

 

آیت الله دری نجف آبادی ضمن تقدیر از مشارکت کسب و بازاریان در راستای همکاری با ستاد کرونا و تعطیلی واحدهای صنفی گفت: شیوع ویروس کرونا آسیب‌های بسیاری به برخی مشاغل وارد کرده اما همدلی و همراهی مردم در رزمایش کمک مومنانه و تحقق منویات مقام معظم رهبری بی سابقه بود و امیدواریم در ادامه این رزمایش همچنان شاهد حضور و مشارکت مردم خیر و نوعدوست استان در رسیدگی به نیازمندان و محرومین باشیم.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه اراک استان مرکزی اراک صورت مسجد محور مقابله با کرونا دری نجف آبادی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال

مراسم استقبال از پیکر معطر و گلگون کفن شهید "محمد رنجنوش" از شهدای دوران دفاع مقدس که پس از ۳۸ سال چشم انتظاری در حسنیه معراج الشهدای همدان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده از طریق انجام آزمایشات DNA "حاج محمد رنجنوش" عصر روز گذشته وارد همدان شد و در حسنیه معراج الشهدای همدان مورد استقبال اعضای خانواده، بستگان و مردم کوی فرهنگیان قرار گرفت.

نماینده کمیته جست‌وجوی در مفقودین همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مورد برنامه‌های تشییع و خاکسپاری شهید، اظهار داشت: عصر امروز دیدار خانواده، بستگان و اهالی کوی فرهنگیان با شهید در مسجد قمر بنی هاشم انجام شد و پس از آن مردم در مسجد مهدیه شهید را مورد تشییع قرار دادند.

بهرام دوست‌پرست، عنوان کرد: حضور در پایگاه شهید خاکپور، خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد و مسجد معراج شهدا برنامه های بعدی است که شهید گرانقدر امشب در آن حضور دارد و فردا نیز برنامه ای برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، موقعیت سید الشهدا با حضور دانش آموزان، حضور در یکی از ادارات و پس از آن حرکت به سمت ملایر و حضور در یادواره شهدای ملایر و چند هیئت در همدان را خواهیم داشت.

وی اعلام کرد: جمعه صبح نیز برگزاری دعای ندبه در کوی فرهنگیان، حرکت به سمت روستاهای کبودراهنگ و حضور در نماز جمعه کبودراهنگ، عصر روز جمعه نیز از ساعت 14 الی 16 حضور در زادگاه شهید روستای قوره جینه و سپس وداع عمومی مردم همدان با پیکر مطهر شهید و حضور در هیئات برنامه ریزی شده است.

نماینده کمیته جست‌وجوی در مفقودین همدان افزود: پیکر مطهر شهید روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان و با حضور دستجان عزاداری بر روی دستان مردم مومن و شهیدپرور همدان تشییع می‌شود و پس از اقامه نماز توسط نماینده ولی فقیه در همدان بر پیکر شهید تشییع تا میدان پروانه ادامه خواهد داشت و پس از آن مراسم خاکسپاری در گلزار شهدای همدان انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، شهید رنجنوش در سال 1365 پاسدار رسمی اعلام شد و پس از شهادت از وی دو فرزند 3 و 4 ساله پسر به یادگار ماند اکنون والدین شهید در قید حیات نبوده و همسر و دو فرزند پسر شهید "حاج محمد رنجنوش" پس از 38 سال چشم انتظاری با شهید دیدار کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد