Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@23:31:46 GMT

سیستان و بلوچستان بارانی می شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۴۴۱۲

سیستان و بلوچستان بارانی می شود

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با ورود سامانه بارش زا از روز دوشنبه شاهد بارندگی پراکنده در استان خواهیم بود.

«گودرزی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: امروز و فردا آسمان استان سیستان و بلوچستان صاف تا قسمتی ابری است و جوی آرام و پایدار در اقصی نقاط استان حاکم خواهد بود و افزایش نسبی دما را به طور موقت در نیمه شمالی استان خواهیم داشت اما از روز دوشنبه کاهش دما را در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از روز دوشنبه برای نیمه شمالی استان شاهد ورود سامانه بارشی خواهیم بود که در ارتفاعات مرکزی و شمالی استان بارش هایی را به همراه خواهد داشت.

 

گورزی یادآور شد: همچنین  روز سه شنبه  در ارتفاعات جنوبی استان بارش هایی را به صورت پراکنده و جزئی خواهیم داشت و دریای عمان نسبتا آرام خواهد بود.

 

وی افزود: طی شبانه روز گذشته زرآباد و چابهار با بیشینه دمای 31  درجه سانتی گراد گرمترین شهرستان استان بودند و بامداد امروز کمینه دمای زاهدان به 21 درجه بالای صفر رسیده در حاضر 7 درجه سانتی گراد بالای صفر که در مقایسه با دیروز تغییر محسوسی نداشته است.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارانی افزایش نسبی دما کاهش دما سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرضا حسینی با اعلام خبر اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان افزود: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از ابتدای اجرای این قانون از تعداد هزار و ۱۲ پلاک موجود در استان ،۴۹۰ پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم، رفع تداخلات اراضی ۴۹۰ پلاک مشمول شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در سطح حدود ۱۱ میلیون هکتار به پایان رسیده که بر این اساس، میزان ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار ملی و۲۸۷ هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده که با این اقدام ارزشمند، پس از ۶۰ سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اثرات بارز رفع تداخلات تضمین امنیت سرمایه گذاری و امنیت غذایی و درنتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی در محاکم قضائی است.

کد خبر 6094824

دیگر خبرها

  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان