Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:24:49 GMT

ثبت‌نام در جشنواره امتنان تا 14 آذرماه

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۴۶۸۸

ثبت‌نام در جشنواره امتنان تا 14 آذرماه

سجاد اجاقلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به  ثبت نام سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران اظهار کرد:  علاقه‌مندان به شرکت در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش‌آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه از جمله مهمترین اهداف برگزاری جشنواره امتنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و واحدهای نمونه برگزار می‌شود، گفت: اختراع و ابتکار در تولید محصول، ارائه شیوه‌های نوین در کار (بهره‌وری، کاهش زمان تولید) صرفه‌جویی در نهاده‌های تولید نسبت به سال‌های قبل، افزایش رفاه یا رضایت‌مندی مشتریان و کاهش هزینه‌های مشتریان با ارائه خدمات قابل قبول، بومی‌سازی دانش و فناوری و مهندسی معکوس از جمله شاخص‌های انتخاب افراد برگزیده در این جشنواره به شمار می‌رود.

اجاقلو افزود: جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین با بیان اینکه جامعه کار و تولید شریف کشور در شرایط شیوع گسترده کرونا  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با حضور مداوم در واحدهای تولیدی و تلاش شبانه‌روزی، نگرانی از کمبود کالاها را از بین برده‌اند، خاطرنشان کرد: در واقع، در مقابله با کرونا، علاوه بر کادر درمانی که به عنوان سربازان سلامت در خط مقدم نبرد با این ویروس خطرناک هستند و از سلامت و جان مردم صیانت می‌کنند، کارگران نیز با تأمین کالاها و اقلام معیشتی مردم، نقش مهمی در مقابله با کرونا دارند که باید قدردان آنان بود.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره استان زنجان کارگران رفاه اجتماعی مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان جشنواره امتنان از کارگران جامعه کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه گناوه چهارشنبه شب در این مراسم به بیان اهمیت ارزش و جایگاه کار و کارگر در اسلام پرداخت و گفت: دین مبین اسلام برای کار و کارگر ارزش ویژه ای قائل شده است.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی گفت: امنیت شغلی کارگران یکی از مشکلات این قشر است که دولت و مسئولان مربوط با کار کارشناسی باید این دغدغه کارگران را رفع کنند و نسبت به حل موضوع بیمه ملوانان نیز نگاه ویژه ای داشته باشند.

محمد تقی صفری، فرماندار گناوه نیز در این آئین ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: حمایت از قشر زحمت کش کارگران و توجه به دغدغه‌های آنها همواره موجب رونق تولید خواهد شد.

در ادامه این مراسم، سیامک وطنخواه مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز در این مراسم ضمن تبریک این هفته و ابلاغ سلام و خدا قوت رهبر فرزانه انقلاب به بیان دیدگاه‌های معظم له در این حوزه پرداخت.

در ابتدای این برنامه کریم صفایی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه نیز پس از خیر مقدم و تبریک هفته کار و کارگر گزارشی از عملکرد این اداره در سال گذشته ارائه کرد.

در این جشن باشکوه برنامه‌های متنوعی اجرا و و از ۳۷ کارگر نمونه شهرستان گناوه تقدیر شد.

کد خبر 6094741

دیگر خبرها

  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است