Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع تصادف زنجیره‌ای در مسیر شمال به جنوب بلوار تندگویان پایتخت خبر داد و گفت: ۱۷ مسافر در این حادثه مصدوم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره حادثه تصادف زنجیره‌ای در بلوار تندگویان تهران اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز در مسیر شمال به جنوب بلوار تندگویان بعد از خیابان شقایق به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از اطلاع نیروهای آتش نشانی ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، گفت: ۳ دستگاه اتوبوس بین شهری با یک دستگاه نیسان در این حادثه برخورد کرده بود که سبب محبوس شدن تعدادی از مسافران یکی از اتوبوس‌ها شده و نیروهای آتش‌نشانی موفق خارج کردن همه مسافران این اتوبوس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه ۱۷ نفر در این حادثه مصدوم شدند، خاطرنشان کرد:اکثر مصدومان این حادثه مربوط به مسافران یکی از اتوبوس‌ها بوده است.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی‌لو گفت: در پی وقوع ۲ حادثه رانندگی، ۲ دستگاه سواری پژو در کیلومتر ۶۸ اتوبان تبریز - زنجان و ۲ دستگاه پژو هم در سه‌راهی ماهنشان با یکدیگر برخورد کردند.

وی از مصدومیت ۱۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی مذکور خبر داد و افزود: تکنسین‌های اورژانس با ۳ کد آمبولانس درلیک، اتوبوس آمبولانس و ایده‌لو برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه ۳ مصدوم توسط کد‌های درلیک و ایده‌لو به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شدند،  ۱۲ مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس به این بیمارستان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت