Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری در عیادت از بانوی بندرعباسی که به‌دنبال درگیری با مأموران شهرداری، خودسوزی کرده بود، اظهار داشت: در صورت تخطی از قوانین و مقررات توسط افراد به هر دلیل توصیه می‌کنیم مامورین ادارات به‌ویژه شهرداری‌ها که با احاد ملت سر و کار دارند با رعایت اخلاق اسلامی، حفظ حرمت و کرامت افراد از برخوردهایی که باعث هتک حرمت طرف مقابل و جریحه‌دار شدن افکار عمومی می‌شود و خوراک تبلیغاتی را برای معاندین فراهم می‌کند، پرهیز نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به برخورد غیر قابل دفاع مامورین شهرداری بندرعباس با این خانم بی‌سرپناه و انتشار تصاویر در سطح کشور و بیرون، این رفتار را بشدت محکوم کرده و درخواست برخورد جدی با مسببین آن را داریم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: سپاه همواره آماده خدمت به قشر مستضعف و آسیب‌پذیر است و با همکاری دستگاه‌های مرتبط، با آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی لازم نسبت به شناسایی افراد آسیب‌پذیر و نیازمندان اینچنینی در جامعه اقدام کرده و علاوه بر رفع نیاز‌های آموزشی و تحصیلی فرزندان آنها، سایر امکانات زندگی را فراهم می‌آورد. به‌طوری که در آینده شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

سردار سالاری در ادامه گفت: سپاه امام سجاد(ع) در صورت واگذاری زمین توسط مسؤولان استانی به‌مناسبت هفته بسیج یک باب منزل مسکونی برای این بانوی آسیب‌دیده می‌سازد.

وی در پایان عنوان داشت: تکریم انسان‌ها به‌ویژه مستضعفین و پابرهنگان که خود صاحبان این مملکت هستند باید در تمام امور حفظ و صیانت گردد و اقدامات غیر قانونی نیز باید به‌صورت مصلحت‌آمیز توسط مسؤولان ذیصلاح حل و فصل گردد.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ محمود جاودان، رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس با اعلام این خبر گفت: سال گذشته حامیان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان به خانواده‌های ایتام و محسنین این نهاد کمک کرده‌ اند که از این میزان ۱۰ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی بوده است.

جاودان، با اشاره به جذب ۴۹۱ حامی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این تعداد حامی برای حمایت مادی و معنوی از یک هزار و ۷۹ فرزند یتیم و محسنین نیازمند ثبت نام کردند و به صورت ماهانه مبلغی به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌نمایند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس یاد آور شد: در حال حاضر یک هزار و ۶۸۱ یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در حوزه اکرام ایتام منطقه دو بندرعباس می‌باشند که از حمایت مادی و معنوی حامیان برخوردار هستند.

این مقام مسئول در پایان افزود: مردم نوع دوست و خیران نیک اندیش می‌توانند، با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، در طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد مشارکت نمایند.

کد خبر 6088977

دیگر خبرها

  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد