Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فرشاد کاظمی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:ماموران کلانتری ۱۳ خرمشهر با انجام کار اطلاعاتی محل نگهداری و استفاده غیرمجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را در یکی از محل‌های این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این محل تعداد ۴۲ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه ها را یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال برآورد کردند اظهار داشت :در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

پول مجازی (بیت کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص تولید آن (ماینر) ساخته شد که واردات و استفاده از آن  در ایران غیرمجاز است.

استخراج ارزهای دیجیتال به خصوص نوع بیت‌کوین نیاز به مصرف بالای برق دارد به گونه‌ای که برای استخراج هر واحد بیت‌کوین نیاز به ۷۲ مگاوات ساعت برق است.

برچسب‌ها خرمشهر انتظامی ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر انتظامی ارز دیجیتال خرمشهر انتظامی ارز دیجیتال اخبار کنکور بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، منیزیت در تولید لاستیک مصنوعی، کفپوش‌ها و جواهرسازی استفاده می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • بیت‌ کوین کمیاب‌ترین دارایی دنیا شد
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!