Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:05:37 GMT

استمرار رزمایش مواسات و کمک مومنانه

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۵۳۶۹

استمرار رزمایش مواسات و کمک مومنانه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج و با اشاره به پیک جدید شیوع این ویروس در کشور و گسترش چشمگیر آمار مبتلایان و افزایش فوتی‌ها در کشور و جهان، اظهار داشت: با توجه به شیوع پیک جدید این ویروس منحوس (کووید ۱۹) و با توجه به تأکیدات رهبری معظم انقلاب مبنی بر استمرار فعالیت‌های جهادی و رزمایش مواسات و همدلی مومنانه، تمرکز دستگاه‌های حاکمیتی، دولتی و بخش‌های خصوصی و مردم باید در این شرایط کرونایی این اقدامات استمرار پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به وحدت و همدلی و تقویت مشارکت‌های عمومی در این شرایط حساس کشور، افزود: شرایط امروز کشور و برنامه ریزی ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیم برای تعطیلی فراگیر در روزهای آینده قطعاً برای بسیاری از اقشار مختلف و ضعیف کشور مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد و استمرار فعالیت‌های جهادی و رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه می‌تواند در این شرایط، بسیار اثرگذار باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خلق حماسه مواسات و کمک مومنانه در مرحله نخست و ایجاد ظرفیت‌های مردمی در این بخش، تصریح کرد: ملت بزرگ و نوعدوست ایران اسلامی در تمامی بحران‌ها جلوه‌های زیبایی از همدلی و مواسات را خلق کردند و تجربیات چهل ساله ملت بزرگ ایران اسلامی در این بخش هم قطعاً مفید خواهد بود و استمرار این رزمایش در کشور موجب تقویت امید و نشاط در جامعه خواهد شد.

حجت السلام ناصرشکریان امیری در ادامه سخنان خود با تقدیر از هیئات مذهبی، فعالان فرهنگی و حوزه دین، مسجدی‌ها و کانون‌های قرآنی و فرهنگی و تبلیغی، مؤسسات و گروه‌های خیریه و نهادهای اجرایی و فرهنگی در خلق رزمایش همدلی و مواسات در شرایط کرونایی کشور، خاطر نشان کرد: رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) بارها از ملت بزرگ ایران در شرایط بحرانی کشور به ویژه در این شرایط شیوع ویروس منحوس (کووید ۱۹) تقدیرکردند و فرمودند ملت بزرگ ایران اسلامی در این شرایط خوش درخشیدند و این مدال افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های ارزنده فعالیت‌های مردمی در شرایط بحرانی کشور، بیان داشت: دین مبین اسلام به مسائل اجتماعی و مسئولیت‌های اجتماعی بسیار اهمیت داده است و تمام این همدلی‌ها و مشارکت‌های عمومی نشانه اهمیت دین داری و اخلاق مداری ملت بزرگ ایران اسلامی است که در هیچ جای دنیا نمی‌توان نمونه آن را دید و چشم جهانیان را به خود خیره کرده است.

کد خبر 5076502

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران کمک مومنانه ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر بسیج ملت بزرگ ایران ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: همدلی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و این وحدت باعث یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه نیروهای مسلح برای مقابله با هر گونه شرارت دشمن در منطقه مانند ید واحده عمل می‌کنند و همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح‌ مثال‌زدنی است و موجب یای دشمن و پایداری صلح در منطقه شده است.

وی افزود: کارکنان ارتش با تلاش بدون وقفه در شرایط بحرانی و زمان وقوع حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و یا حوادث غیر مترقبه، عشق خودشان را به وطن و هم‌وطنان‌شان به منثه ظهور می‌گذارند و کارنامه ارتش به ویژه نیروی مقتدر پدافند هوایی در حفظ و صیانت از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و مثال زدنی است .

آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟‌16 سورتی پرواز بالگردهای ارتش به روستاهای سیل‌زده بلوچستان

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست از تمامیت ارضی و حدود و ثغور کشور، وظیفه ذاتی و اصلی ارتش است، با این حال کارکنان ارتش در کنار ماموریت ذاتی خودشان، در همه عرصه‌هایی که به وجودشان نیاز بوده، با جدیت تمام حاضر شده‌اند و  طرح‌های مردم‌یاری ارتش، ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه‌های جهادی، اهداء بسته‌های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد تنها بخشی از فعالیت‌های ارتش در عرصه‌های مختلف است.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد