Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:10:04 GMT

هوشمندسازی تاکسیهای شهر مشهد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۵۴۰۳

هوشمندسازی تاکسیهای شهر مشهد آغاز شد

 مهدی حاتمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به همت معاونت اقتصادی شهرداری، سازمان تاکسیرانی شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد پروژه هوشمندسازی تاکسیهای شهرداری مشهد در راستای ارتقا کیفیت خدمات تاکسیهای شهری و بهبود فرایند مدیریت و نظارت تعریف و در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این پروژه با همکاری بخش خصوصی تامین مالی و اجرا می‌شود و در بخش های اصلی آن سیستم محاسبه نرخ، مانیتورینگ، سیستم متمرکز نرم افزاری و مالتی مدیا، سیستم ارتباطی چندمنظوره، بسترهای مختلف پرداخت الکترونیک و همچنین بستر پخش پیامهای شهروندی و تبلیغاتی پیش بینی شده است. 

سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: استقرار این سیستم امکان ایجاد توازن مکانی و زمانی در سرویس دهی، ارتقای درآمدزایی تاکسی رانان و نیز بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان در این حوزه را فراهم خواهد آورد.

حاتمی افزود: این پروژه با برآورد اعتباری افزون بر هزار میلیارد ریال در مدت زمان ۱۸ ماه تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاعات مربوط به نحوه مشارکت بخش خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب فراخوان معاونت اقتصادی منتشر شده است که از طریق سایت معاونت به آدرس www. Eco.mashhad.ir قابل دسترسی است.

هم اکنون حدود ۱۲ هزار دستگاه تاکسی در کلانشهر مشهد تردد دارند.
این کلانشهر دارای حدود ۳.۵ میلیون نفر جمعیت است.

برچسب‌ها شهرداری مشهد سازمان فناوری اطلاعات تاکسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد سازمان فناوری اطلاعات تاکسی شهرداری مشهد سازمان فناوری اطلاعات تاکسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد

مهدی قلندری ضمن تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده است، بیان کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعداد‌های نوآورانه برای ارتقای فضا‌های عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

او تاکید کرد: از این پس تمامی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان