Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم با اشاره به آغاز اجرای محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها از فردا اول آذر ماه بر طبق مصوبه ستاد ملی کرونا گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح اجرا می‌شود و افرادی که رعایت نکنند مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اروجی بر ضرورت همکاری مردم در اجرای این طرح به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: قطعاً همکاری مردم می‌تواند به کاهش این بیماری کمک قابل توجهی کند.

مدیرکل مدیریت بحران وضعیت استان را در حال حاضر قرمز دانست و افزود: اداراتی که کارشان ضروری و اضطراری محسوب می‌شود مانند ادارات آب، برق، گاز، آتش نشانی و امثال آن باید در حال حاضر با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند و اداراتی که فعالیتشان غیر ضروری است حداکثر با یک سوم نیرو‌ها با تشخیص بالاترین مقام دستگاه به کار خود ادامه می‌دهند.

 اروجی در ادامه از اجرای طرح شهید سلیمانی هم برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا خبر داد و گفت: این طرح محله محور و شامل هفت محور اساسی است.

اروجی عنوان کرد: نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تست گروه‌های هدف، قرنطینه و رهگیری هوشمند و بیماریابی فعال از مهمترین محور هاست.

دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در توجیه اجرای محدودیت تردد شبانه مردم گفت: در حال حاضر مهمترین عامل شیوع کرونا دورهمی‌های خانوادگی است از این رو اجرای این طرح می‌تواند به کنترل بیماری کمک کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به ضرورت رعایت محدودیت فعالیت اصناف هم تاکید کرد و افزود: رعایت این محدودیت‌ها باید توسط اصناف و اتحادیه‌ها پیگیری شود در غیر این صورت قوه قضائیه و نیروی انتظامی وارد کار خواهند شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران محدودیت تردد شبانه ستاد ملی کرونا ویروس کرونا دستورالعمل های بهداشتی محدودیت تردد شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که به دلیل بارندگی و گل و لای در قسمتی از غرب پایتخت، بزرگراه خرازی ممنوعیت تردد اعمال شده است.

به گزارش ایرنا، شرق به غرب موقعیت بزرگراه خرازی بعد از اردستانی از صبح امروز/شنبه/ به علت بارش شدید باران و ریزش گل و رسوبات مسدود است و نیاز است شهروندان از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

همچنین عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل محدودیت انجام داده و عوامل شهرداری و آتش‌نشانی نیز برای بازگشایی مسیر و رفع مشکل پیش آمده، در محل حضور دارند.

براساس این اعلام، زمان پایان محدودیت تردد اطلاع رسانی می‌شود.

از سوی دیگر دیشب هم رییس پلیس راه تهران بزرگ به ایرنا اعلام کرد: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود است که این مشکل برطرف شده و از ساعت پنج صبح امروز محور باز شده و تردد خودرو‌ها در آن در جریان است.

دیگر خبرها

  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران