Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس فرمانی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: باتوجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس، محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی از ساعت هشت صبح شنبه یکم آذر ماه ۹۹ در معابر استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فرمانی اعلام کرد: ورود و خروج کلیه خودرو‌های شخصی با پلاک بومی از شهرستان‌های قرمز به دیگر شهرستان‌های کشور، همچنین ورود کلیه خورد‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان‌های قرمز استان (ارومیه، خوی، میاندوآب، سلماس، نقده، اشنویه، سردشت، شوط، چایپاره، پلدشت) ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ادامه داد: نحوه اجرای طرح در شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی به این صورت است که ورود کلیه خودرو‌های شخصی با پلاک بومی از شهرستان‌های نارنجی به سایر شهر‌ها ممنوع؛ همچنین ورود کلیه خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهر‌های نارنجی استان (مهاباد، بوکان، پیرانشهر، تکاب، چالدران، شاهین دژ، ماکو) ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا نحوه اعمال قانون در صورت ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان‌های نارنجی در هر ۲۴ ساعت مبلغ ۵۰۰ هزار تومان با کد ۲۱۷۷ اعمال می‌شود و در صورت ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان‌های با وضعیت قرمز در هر ۲۴ ساعت مبلغ یک میلیون تومان با کد ۲۱۸۱ خواهد بود.

گفتنی است این طرح شامل تردد خودرو‌های امدادی درمانی، انتظامی، حمل بار و مسافر و همچنین شامل کارکنان دستگاه‌های دولتی که محل سکونت آن‌ها با محل کار آن‌ها در یک نقطه قرار ندارد، هموطنان که نویت عمل جراحی دارند و افرادی که دارای احضاریه زمان حضور موعد مقرر تعیین شده با ارائه مدارک مثبته نخواهد بود.

انتهای پیام/گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس محدودیت های کرونایی محدودیت های ترافیکی راهنمایی و رانندگی شخصی با پلاک غیر بومی خودرو های شخصی با پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:  بزرگترین طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی در قالب طرح شهید سعید شبان در استان آغاز شده است.

حبیب اله قربانی افزود: در قالب این طرح، گروه‌های مشخص شده هر پنجشنبه از باشگاه‌های سطح استان بازدید و بر روند اصولی و وضعیت آنها در راستای ارتقای سلامت و کیفیت خدمات نظارت خواهندداشت.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و مصوبات کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌های ورزشی دارا بودن مجوز، عضویت ورزشکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی (بیمه ورزشی) به منظور برخورداری از خدمات درمانی و افزایش ورزشکاران سازمان یافته، حضور مربیان واجد شرایط، رعایت استانداردهای محیطی، مسایل بهداشتی، رعایت تعرفه‌های مصوب بر اساس طرح رتبه بندی و ممنوعیت خرید و فروش مواد نیروزا  در اولویت بازرسین این طرح در مراجعه به باشگاه‌های ورزشی قرار دارد.

قربانی گفت: این طرح به نام شهید شاخص ورزش کشور، شهید سعید شبان نام‌گذاری شده و تلاش خواهدشد با اجرای آن شاهد ارتقای هر چه بهتر شاخص های سلامت باشگاه‌های ورزشی در استان باشیم.

 

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • پایتخت یونان در میانه طوفان گرد و غبار به رنگ نارنجی درآمد + تصاویر
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه