Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان از امروز -شنبه یکم آذرماه- مانور طرح ضربتی ممنوعیت فعالیت اصناف برای قطع زنجیره کرونا در شهرستان کبودراهنگ آغاز شد.

هم اکنون ۱۰ اکیپ از نیروهای فرمانداری، معاونان فرماندار، نیروهای هلال احمر، مرکز بهداشت، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج محلات، سپاه ناحیه کبودراهنگ و اعضای ستاد کرونا در شهرستان به صورت هماهنگ و تقسیم بندی شده در ۱۰ گروه مشغول به بازرسی به روند تعطیلی مغازه ها و اصناف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ در حاشیه این بازرسی خیابانی و در خیابان امام خمینی(ره) شهر کبودراهنگ به خبرنگار ایسنا گفت: با برنامه ریزی هایی که از روزهای قبل انجام شده مناطق و خیابان های شهر کبودراهنگ در حال بازرسی به روند فعالیت مغازه ها هستند.

فرهاد جهانیان در بازرسی خیابان های امام خمینی(ره) و شهید دستغیب شهر کبودراهنگ مطرح کرد: به علت قرار گرفتن کبودراهنگ در وضعیت قرمز کرونایی در روز های گذشته از سوی فرمانداری به همه اصناف و مغازه داران اطلاع داده شده بود به غیر از مغازه های مواد غذایی و معیشتی هیچ کس اجازه بازگشایی محل کسب و کار خود را ندارد.

وی به همراه نیروهای فرمانداری کبودراهنگ در گشت زنی سطح شهر بیان کرد: هم اکنون همه مغازه های شهر به جزء فروشگاه های تأمین کننده مواد معیشتی مردم بسته هستند و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت اصناف در محدوده طرح ممنوعیت پلمب خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کروناویروس همه باهم علیه کرونا اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • حزب‌الله اینگونه فعالیت ارتش اسرائیلی را لحظه به لحظه رصد می‌کند! + فیلم
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس