Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@21:24:43 GMT

رشد ۱۵۸ درصدی میزان محکومیت متخلفان در سال جاری

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۶۲۵۶

رشد ۱۵۸ درصدی میزان محکومیت متخلفان در سال جاری

محسن عسکری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار قضایی ایرنا افزود: بیشترین تخلفات امسال گرانفروشی، احتکار و کم فروشی بوده و بیشترین تعداد پرونده در استان های تهران، فارس و خراسان رضوی تشکیل شده است.

وی درباره اقدامات گشت های تعزیرات گفت: در هفت ماه تعداد ۱۴ هزار و ۸۱۷ تیم گشت مشترک اعزام و ۷۴ هزار و ۸۴ مورد بازرسی انجام شده، در حالیکه در بازه زمانی مشابه سال گذشته تعداد ۱۳ هزار و ۵۹۳ تیم گشت مشترک اعزام و ۶۷ هزار و ۹۶۴ مورد بازرسی انجام شده بود و مقایسه این آمارها بیانگر رشد ۹ درصدی اعزام گشت مشترک و انجام بازرسی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در بازرسی‌های سال جاری تعداد ۲۲ هزار و ۲۴۷ واحد دارای تخلف شناسایی شده که این رقم در سال قبل ۲۴ هزار و ۴۴۸ واحد بوده است و مقایسه این دو آمار نشان دهنده کاهش ۹ درصدی واحدهای دارای تخلف است.

عسکری اظهار داشت: امسال ۳۴ هزار و ۷۱۳ واحد بدون تخلف در گشت های مشترک مشاهده شده در حالی که تعداد واحدهای بدون تخلف در بازه زمانی مشابه سال ۹۸ تعداد ۲۵ هزار و ۸۳۹ بوده و مقایسه این دو رقم بیانگر رشد ۳۴ درصدی واحدهای بدون تخلف است.

وی افزود: همچنین در سال جاری تعداد ۱۷ هزار و ۱۲۴ واحد با دریافت تذکر اقدام به رفع تخلف کردند در حالی که اصلاح تخلف با دریافت تذکر در سال گذشته ۱۷ هزار و ۶۷۷ مورد بوده است که مقایسه این دو آمار بیانگر کاهش سه درصدی تذکر های دریافتی در گشت‌های مشترک است.

عسکری افزود: ‌در هفت ماه گذشته تعداد سه هزار و ۲۰۳ پرونده برای متخلفان تشکیل شده، در حالیکه تعداد پرونده‌های متشکل در بازه زمانی سال گذشته سه هزار و ۲۲۹ مورد بود و مقایسه این آمارها بیانگر کاهش یک درصدی تعداد پرونده‌های تشکیل شده است.

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا سازمان تعزیرات حکومتی گرانی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا سازمان تعزیرات حکومتی گرانی احتکار اختصاصی ایرنا سازمان تعزیرات حکومتی گرانی احتکار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران در سی‌وششمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های سراسر کشور که در دانشگاه زاهدان برگزار شد، از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان «مرکز مشاوره برتر کشوری در سال ۱۴۰۲» انتخاب شد و با اعطای لوح تقدیر و تندیس، دکتر زهره عزیزی رئیس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران از سوی  هاشم داداش‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.

تعداد جلسات برگزار شده توسط روانشناسان، مشاورین و مددکاران و خدمات واحد نوروتراپی دانشگاه‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری، خدمات و حمایت‌های مددکاری اجتماعی، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، آموزش و ارائه خدمات بهداشت روان (نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و وبینار‌های آموزشی مختص دانشجویان، کارکنان، اساتید و خانواده دانشگاهیان، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، انتشارات و تولید محتوا، میزان خدمات روانشناختی شامل طرح‌های حمایتی و مناسبتی برای دانشجویان دانشگاه، سطح پوشش دانشجویان جدیدالورود در طرح کارنامه سلامت روان، تعداد اعضا و میزان فعالیت همیاران سلامت روان، مداخله در بحران‌های روانشناختی و تعداد جلسات تشکیل شده در این خصوص، میزان فضای فیزیکی و نرخ رشد فضای مستقل و برگزاری سمپوزیوم‌های ملی و بین‌المللی، از معیار‌های ارزیابی عملکرد سالانه مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌هاست.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • باور دانشمندان درباره میزان هوش «تی‌رکس‌ها» دگرگون شد
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه