Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@22:10:25 GMT

استودیو 2 افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۶۷۰۸

استودیو 2 افتتاح شد

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه2 گفت: راه اندازی استودیو 2 ، به عنوان یکی از ظرفیت های اطلاع رسانی و آگاه سازی ، حرکتی در مسیر شفاف سازی و تحقق شعار شهرداری تهران در ایجاد "تهران شهری برای همه "است .
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، حسن رحمانی ، در آئین افتتاح و بهره برداری استودیو 2 که با حضور ،رئیس و معاونین مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار شد گفت: در دنیای امروز، ارائه داده و اطلاعات صحیح موجب افزایش دانش و آگاهی شهروندان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس با تولید محتوا می توانیم ارتباط موثری بین سازمان و شهروندان را فراهم کنیم.
او افزود: یکی از روش هایی که می تواند برای تغییر نگاه شهروندان به شهر کمک کند بازگو کردن دیدگاه ها و نظرات آنها ،چالش ها و مشکلات محلات و همچنین دغدغه ها وسیاستهای مدیریت شهری است و راه اندازی استودیو 2 فرصتی است تا شهرداری به عنوان نهاد اجتماعی ،تمامی ظرفیت ها و خدمات خود را به شهروندان اطلاع رسانی کند و با ایجاد این ارتباط دوسویه مشارکت شهروندان را درشهر فراهم کرده و شاهد ارتقای فرهنگ شهروندی باشیم.
او با اشاره به اینکه استودیو 2 با هدف استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های روابط عمومی در تولیدات رسانه ای راه اندازی شد،افزود:تشکیل شبکه رسانه ای در شهرداری منطقه2 از اقدامات حوزه روابط عمومی است و دراین شبکه از تمام ظرفیت های لازم شامل رسانه های مکتوب،رسانه های سایبری،رسانه های مجازی و رسانه های صوتی برای ارتباطات استفاده شده است.
رحمانی راه اندازی استودیو 2 را تکمیل شبکه رسانه ای روابط عمومی منطقه دانست و افزود: این استودیو از قابلیت و توان تولیدات محتوای رسانه ای ،قابل انتشار در رسانه ها و فضای مجازی دارد و این فرصت را فراهم کرده است تا با بهره گیری از ظرفیت های داخلی روابط عمومی ،وظیفه اطلاع رسانی و برقراری ارتباط دوسویه با شهروندان را به طور صحیح و تخصصی انجام شود. شهردار منطقه2 افزود: امید می رود با استفاده حداکثری ظرفیت های رسانه ای و تولید محتوا در بحث آموزش شهروندی و همچنین حقوق شهروندی ، در مسیر سیاست های مدیریت شهری و تحقق شعار "تهران شهری برای همه" حرکت کنیم.
غلامحسین محمدی ،مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز دراین مراسم بااشاره به اینکه بزرگترین دستاورد مدیریت شهری موضوع تغییر ریل مدیریت شهر است ،گفت: رویکرد حفظ زیست شهر،کاهش هزینه هاو تحقق درآمدهای پایدار، عدالت اجتماعی و مباحث اجتماعی و فرهنگی از رویکرد مدیریت شهری است که برای رسیدن به این الگوی حکمرانی خوب نیازمند گفتمان شهری هستیم.
او به ایجاد شهر ارتباطی به عنوان یکی از برنامه ها و رویکردهای مدیریت شهری اشاره کردو گفت: شهر ارتباطی ،شهری است که گفتگوی دوسویه ،بالغ و رشد یافته بین شهروندان،مسئولین و سیاستگذاران شهری است و در صورت ایجاد ارتباط دوسویه است می توانیم نگاه نردم را تغییر بدهیم .
محمدی با بیان اینکه در شهر ارتباطی ،ارتباطات به صورت شفاف و پاسخگویی است گفت: برای رسیدن به شهر ارتباطی ،نیاز داریم تا از تمام شریان های ارتباطی با مردم گفتگو کنیم و در عصر کنونی ،ضروری است این مسیرهای ارتباطی را افزایش دهیم . محمدی راه اندازی این استودیو را اقدامی برای توسعه مسیرهای ارتباطی برشمرد و گفت: امید می رود با آغاز فعالیت این مجموعه ،با محتوای کیفی که تولید می شود برای شهرداری و شهروندان ثمرات ارزنده ای به ارمغان بیاورد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیریت شهری شهر ارتباطی روابط عمومی مدیریت شهر راه اندازی استودیو 2 رسانه ها رسانه ای ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: فعالیت کارگران با وجود همه سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه ۹ اظهار کرد: کارگران شریف در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده‌دار هستند و همین موضوع اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات آن‌ها را پراهمیت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت کارگران با وجود تمام سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری منطقه دارای کارگران همدل، دلسوز و هماهنگ است که این موضوع موجب هم‌افزایی در شهرداری منطقه شده است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه تکریم کارگران وظیفه تک تک ما است، گفت: کارگران زحمت‌کش ما را در ساختن شهری آباد و شایسته فرزندانمان با دست‌های پینه بسته خود یاری می‌کنند، از این رو باید از آنها تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

به گزارش ایمنا، به‌مناسبت هفته و روز کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه ۹ شهرداری اصفهان با حضور شهردار منطقه و کارگران معاونت خدمات شهری و فضای سبز این منطقه برگزار شد؛ در منطقه ۹ شهرداری اصفهان در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم جمعی از مدیران شهرداری با حضور در مدارس این منطقه ضمن تکریم مقام معلم به ادای احترام و قدردانی از معلمان این منطقه پرداختند و بیش از ۵۰۰ پیامک تبریک از زبان مدیر منطقه به معلمان ارسال شد.

کد خبر 749694

دیگر خبرها

  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)
  • آسیب شناسی معماری تنظیم‌گری رسانه در ایران
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • ضرورت به روز رسانی قوانین حوزه رسانه
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد