Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیرضا عرفانی مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: غالب دام‌های سنگین تربت جام بیمه و هویت گذاری شده و از نهاده‌های یارانه‌ای برخوردار هستند.

او افزود: دامداران دام سبک جهت دریافت نهاده‌های دامی یارانه دار ابتدا به کارگزاری بیمه صندوق بانک کشاورزی مراجعه و پس از بیمه و پلاک کوبی دام‌های خود جهت تخصیص نهاده به اداره امور تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام ادامه داد: ۸۰ درصد دام سبک شهرستان فاقد طرح بیمه و هویت گذاری است و عملاً امکان تامین نهاده یارانه‌ای مقدور نیست.

عرفانی بیان کرد: لذا کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی و تشکل‌های بخش دام شهرستان وظیفه بیمه نمودن، هویت بخشی و پلاک کوبی دام جهت بهره مندی دامداران از طرح هویت‌بخشی و تخصیص نهاده‌ها را دارند؛ و می‌بایست در این زمینه حضور فعال و با برنامه‌ای داشته باشند و چنانچه قصور و کوتاهی در این زمینه از سوی کارگزاران بیمه انجام شود قطعا کارگزاری دیگری در شهرستان درخواست و فعال خواهد شد.

انتهای پیام// ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهاده های دامی دام های سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فلارد گفت: یکی از مهمترین مطالبات کشاورزان شهرستان فلارد پس از دو دهه انتظار، محقق شد و طرح فلارد یک کلید خورد.
رستمی افزود: طرح فلارد یک در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با همکاری آب منطقه‌ای استان، سازمان جهاد کشاورزی، بخش خصوصی و کشاورزان روستای سندگان با ۴۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که باعث اشتغالزایی ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم خواهد شد.
سید ابوالحسن عدنانی مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان هم گفت: این طرح با هدف مدیریت روان آب‌های شهرستان فلارد برای زمین‌ها و باغات بالا دست، آبی معادل ۱۷۰ لیتر در ثانیه ۲۴۵ هکتار (۲۰۰ هکتار زراعت و ۴۵ هکتار باغ) را پوشش خواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل