Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ آغاز تعطیلی و محدودیت‌های کرونایی در ایلام، چهره این شهر را تغییر داد‌ه است و مردم با ماندن در خانه و انجام پروتکل‌های بهداشتی، انتظار دارند مسئولان برای کاهش میزان مبتلایان و مرگ‌ومیرها در این زمینه اقدام کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ آغاز طرح حیاتی برای مهار کرونا در ایلام، چهره‌ شهرها را تغییر داده است؛ مغازه‌ها تعطیل، خیابان‌ها با موانع سیمانی محدود و تردد وسیله‌نقلیه ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مغازه‌ها تعطیل و کمترین تردد انسانی در خیابان‌ها مشاهده می‌شود؛ محدود افرادی که در حال تردد در خیابان‌ها هستند نیز افرادی هستند که در اجرا طرح جامع تعطیلی به جهت مبارزه با کرونا ویروس و قطع زنجیره آن باید سر کار حاضر باشند.

با این وصف گشت‌وگذار در شهرهای ایلام با آغاز طرح حیاتی برای مهار کرونا یادآور زمان دوران دفاع مقدس و جنگی بودن این استان است که در اثر بمباران‌های رژیم بعث عراق مردم به کوه‌ها پناه برده بودند و شهر را تخلیه کرده بودند تا از تعرض هواپیماها و موشک‌ها در امان باشند و امروز نیز شهرهای استان خلوت و سنگربندی شده برای مبارزه با ویروسی است که از بمب و موشک بدتر و خانواده‌های بسیاری را در سوگ عزیزانشان قرار داده است.

گزارش میدانی خبرنگاران تسنیم در ایلام از اولین روز اجرای محدودیت‌ها در استان ایلام حکایت از آن دارد که مردم و مسئولان برای قطع زنجیره کرونا هم‌صدا و همگام شده‌اند تا با ماندن در خانه و عمل به مفاد محدودیت‌ها توسط مردم و قاطعیت و پرهیز از تعلل و اغماض توسط مسئولان کرونا را شکست دهند.

آغاز محدودیت‌های کرونایی در گلستان/ استاندار: با متخلفان به شدت برخورد می‌شود رئیس کل دادگستری قزوین: خاطیان محدودیت‌های کرونایی در قزوین مشمول مجازات‌های تکمیلی می‌شوند گزارش/ کلاف سردرگم محدودیت‌‌های کرونایی/ جولان کرونا در سایه بی‌‌تدبیری مسئولان!

مهرابی از شهروندان ایلامی اجرای محدودیت را برای مردم حیاتی دانست و گفت: انتظار از مردم این است تا به این محدودیت‌ها پایبند باشند.

وی با بیان اینکه بیاییم برای حفظ جان و سلامت خود و خانواده و سایر افراد جامعه در خانه بمانیم افزود: کرونا را جدی بگیریم.

دیگر شهروند ایلامی نیز در خانه ماندن و عمل به محدودیت‌ها را شرط عقل دانست و گفت: در خانه می‌مانیم چون جان خود و خانواده و همشهریان در خطر است.

انتظار مردم از همشهریان خود برای در خانه ماندن و عمل به توصیه‌ها و محدودیت‌های در حال انجام و درخواست از مسئولان برای پرهیز از تعلل و اغماض در اجرای دقیق محدودیت‌ها نشان از آن دارد که عزم مردم و مسئولان برای قطع زنجیره شیوع کرونا مصمم است.

معرف بسطامی نیز تخلف و نادیده گرفتن محدودیت‌ها را جرم دانست و از برخورد دستگاه قضا با متخلفان خبر و اظهار داشت: درصدد هستیم برای کنترل کرونا و جلوگیری از شیوع بیشتر آن، این طرح را به‌دقت اجرا کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در استان ایلام گفت: دغدغه مردم برای اجرای دقیق اعمال محدودیت‌ها را انتظاری به‌حق است و تمام تلاش برای عمل به این انتظار پیش‌بینی‌شده است.

وی در ادامه افزود: تردد در وسایل نقلیه صرفا از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی امکان پذیر است و تردد خودرویی بدون مجوز با اعمال جریمه و انتقال به پارکینگ روبرو خواهند شد.

معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: استقرار عوامل انتظامی، بازرسان سازمان صمت و بسیج در بازار و مداخل ورودی و خروجی نیز انجام شده است و به دقت مفاد طرح را رصد می‌کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در استان ایلام افزود: تردد خودروهای اداری نیز در صورت لزوم با مجوز اخذ شده از فرمانداری‌ها امکان پذیر است و ادارات موظف هستند لیست خودروی نیاز به تردد را به فرمانداری‌های استان اعلام کنند.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت در مسیرهای منتهی به شمال از جاده چالوس در روزهای آخر هفته خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ‌ پیمان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 6 روز یکشنبه مورخ 1403/02/16 از محورهای کرج ـ چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت از ساعت  8.30 از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود، افزود: از ساعت 10.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه  بوده واز سادات 24 این ممنوعیت لغو می شود.

‌کرمی عنوان کرد: در صورت پرحجم بودن ترافیک در روزهای  چهارشنبه و جمعه تاریخ‌ 12 و 14 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح  از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود و از ساعت از ساعت 1200 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: روز شنبه تاریخ‌ 15 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 8.30 از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام شده  و از ساعت 9.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی با بیان‌ اینکه از ساعت 10.30 از مرزن‌آباد به سمت تهران جاده یک طرفه بوده است، افزود: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 7 صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • تاثیر مستقیم میکروپلاستیک‌ها بر تغییر هورمون و جنسیت جنین
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش