Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از جوجه‌ریزی ۱۳ میلیون قطعه مرغ در مرغداری‌های گوشتی استان خبر داد و گفت: در این راستا ۴۵ هزار تن نهاده‌های دامی کنجاله سویا و ذرت بین مرغداری‌های استان توزیع شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، افشین قطبی صبح امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با بیان اینکه توزیع و عرضه نهاده‌های دامی از طریق سامانه بازارگاه صورت می‌گیرد اظهار داشت: امسال تاکنون 51 هزار و 600 تن ذرت، کنجاله سویا و ذرت بین دامداری‌ها و مرغداری‌های این استان توزیع شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی،افزود: در این راستا 4 هزار و 600 تن جو، 30 هزار تن ذرت و 16 هزار تن کنجاله سویا بین دامداری‌های استان بوشهر توزیع شده است.

 معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از توزیع 8200 تن نهاده‌های دامی در آبان‌ماه خبر داد و بیان کرد: سال گذشته 22 میلیون قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری استان بوشهر انجام شد که 100 هزار تن کنجاله سویا و ذرت در اختیار آنان قرار داده شد.

قطبی، با بیان اینکه امسال تاکنون 13 میلیون قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری استان بوشهر انجام شده است خاطرنشان کرد: تاکنون 45 هزار تن نهاده‌های دامی بین مرغداری‌های استان بوشهر توزیع شده است.

بیش از 39 هزار تن گوشت مرغ در استان بوشهر تولید می‌شود قیمت گوشت مرغ در استان بوشهر افزایش نمی‌یابد 37 هزار تن گوشت مرغ در استان بوشهر تولید می‌شود

وی، از 4دوره جوجه‌ریزی در سال خبر داد و گفت: سال گذشته 22 میلیون قطعه جوجه در واحدهای مرغداری استان بوشهر انجام و 39 هزار تن گوشت مرغ تولید و عرضه شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از راه‌اندازی واحد جوجه‌ریزی در استان خبر داد و بیان کرد: قبلا مرغداری‌های در تامین جوجه یک‌روزه با مشکلات مواجه بودند که با راه‌اندازی، واحد تولید جوجه ضمن حل مشکلات مرغداری‌ها، هزینه تامین جوجه یک روزه کاهش می‌یابد که نقش مهمی در افزایش تولید گوشت مرغ و کاهش هزینه تولید دارد.

انتهای پیام/190

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهاده های دامی جوجه ریزی کنجاله سویا میلیون قطعه توزیع شده گوشت مرغ هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران و دامپزشکی پردیس طی یک برنامه‌ریزی مدون و با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه یک واحد غیر مجاز و زیرزمینی تولید مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور را در شهرستان پردیس شناسایی کردند.

قابل ذکر است در این عملیات که با اخذ حکم قضایی و با همکاری پلیس امنیت انجام گرفت بیش از ۳۰ تن انواع مکمل و افزودنی‌های غیر مجاز که در مکانی مجهول و با مواد اولیه فاقد هویت تولید می‌شد کشف و مکان مورد نظر پلمب شد.

دامداران و مرغداران گرامی جهت تامین نیازهای افزودنی و مکمل‌های دامی می بایست مواد مورد نیاز خود از واحدهای تحت نظارت سازمان دامپزشکی خریداری و جهت احراز اصالت محصول می‌توانند از قسمت رهگیری مجوز از سامانه صدور پروانه‌های دامپزشکی به آدرس((cert.ivo.ir)) استفاده کنند.

کد خبر 6093227

دیگر خبرها

  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز