Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش العهد، «صالح الجنیدی» جانشین استاندار ابین اعلام کرد که عربستان سعودی برای تحویل دادن کنترل این استان به عناصر القاعده تلاش می کند.

وی گفت: عربستان به طور عمد می‌خواهد استان أبین را به صحنه درگیری میان گروه‌های وابسته به خود تبدیل کند تا در نتیجه آن صدها خانواده در حومه شهر «زنجبار» و در نزدیکی خطوط درگیری وادار به مهاجرت دسته جمعی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجنیدی ادامه داد: کشورهای متجاوز و گروه‌های شبه نظامی وابسته به آنها، عامل پیامدهای وخیم حاصل از درگیری در استان أبین در یمن هستند.

جانشین استاندار ابین همچنین گفت: عربستان قصد دارد از گروه های تکفیری حمایت کرده و در شهرهای استان ابین آنها را تحت پوشش خود قرار دهد.

وی ادامه داد که عناصر القاعده به بخشی از گروه شبه نظامی حزب «الاصلاح» در «شقره» و منطقه مرکزی و «العکد» در شرق منطقه «العین» و «وادی کاران» در منطقه «الحصن» در شرق «لودر» تبدیل شده است.

الجنیدی بیان کرد که دیگر کمک‌های مالی عربستان به عناصر تکفیری در استان أبین شکل علنی به خود گرفته است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: استان أبین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ راستی گفت: در پی اعلام خبری درخصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده بود، تحقیقات اولیه نشان داد که درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است.
وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • آیا چین می‌تواند؟
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد